Blib Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Tenkte at når jeg da gikk til innkjøp av en P800 i januar skulle jeg også kjøpe en skjermbeskytter. Men jeg er usikker på hvor slike selges. Har ikke funnet noen enda iallefall, men jeg vet heller ikke hvor jeg bør lete. Selfølgelig hadde det også vært best hvis det var en norsk forhandler. Utenlandsk KAN også gå, men hvordan ordnes betalingen da? VISA/Mastercard er uaktuelt. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 De selger slike skjermbeskytter på www.p800er.com bla. Velger norsk der og får prisene oppgidt i nok. Hvordan du betaler vet jeg ikke, men du finner mye tilbehør til telefonen din der! Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hvis jeg bestiller memory card må jeg vel kanskje til å betale moms og eller? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Spørs hvor mye beløpet blir på det. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Vet det.. Blir vel en kanskje på 700 kr.. Er vel kanskje og finne hos tolldirektoratet Edit: Alt over 200kr.. Står at du selv kan fortolle mellom 200 og 1000.. Men får jeg regningen i posten på tollen? Gaver er jo tollfritt fra 200 til 1000 også da.... Er jo en mulighet, hvis de gidder og sende som gave Endret 8. desember 2003 av ahdrage Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Hmm, så okay. Er det noen som har handlet derfra og kan si meg litt om hvordan dem er å gjøre med? I tillegg har jeg da funnet tre produkter som jeg skulle ha visst mer om 1: http://www.p800er.com/product.asp?id=747&model=p800 Hva er dette og hva gjør det? 2: http://www.p800er.com/product.asp?id=889&model=p800 Funker dette eller er det bare BS? Hvordan monteres den, og hva er stoffet? Vanskelige saker? Sist men ikke minst (): http://www.p800er.com/product.asp?id=864&model=p800 Står hovedsakelig bare mass tull om beskyttelse fra UV-stråler og slikt her, men den beskytter mot riper og slikt på skjermen også eh? Hvis en hiver på en slik, behøver ma da å bekymre seg for å putte telefonen nedi en bokselumme, kanskje tilogmed som inneholder et nøkkelknippe? :/ Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Vet det.. Blir vel en kanskje på 700 kr.. Er vel kanskje og finne hos tolldirektoratet Edit: Alt over 200kr.. Står at du selv kan fortolle mellom 200 og 1000.. Men får jeg regningen i posten på tollen? Gaver er jo tollfritt fra 200 til 1000 også da.... Er jo en mulighet, hvis de gidder og sende som gave Ja, bare spør dem først om dem gidder å sende som gave. Og gjør de det så går som regel pakkene gjennom tollen og du slipper å betale moms ++. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Nummer1 er vel et adapter som gjør at du kan bruke compact flash minne til mobilen.. Er det ikke mange digitale kameraer som bruker det? Kanskje mp3 spillere også, er ikke sikker. Nummer2 synst jeg så veldig stusslig ut.. Typisk ting som bare er for godt til å være sant.. Nummer3: Er ikke helt sikker på hvor mye den beskytter. Tenkte og kjøpe meg en slik iallfall. Men jeg lurer på om beskyttelsen er plast eller bare en slags "film" som du trykker på skjermen Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hva med å kjøpe skjermbeskytter fra idedata.no? http://www.idedata.no/butikk/store.asp?ID=...40893E2A796&M=1 Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Sikkert grei nok den. Men prisnivået på fks minnekort er ganske mye høyere i Norge ser det ut som.. Så hadde jeg fått sendt den pakken som ei gave så hadde vært det beste.. Skal sende de en mail nå Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hva med å kjøpe skjermbeskytter fra idedata.no? http://www.idedata.no/butikk/store.asp?ID=...40893E2A796&M=1 Lagerstatus: 0 på lager derfor (= Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ja, men de får nok inn snart. Slipper man masse venting og sånt. Men er opptil han om han skal vente eller bestille fra utlandet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Compact Flash-minne, er det bedre eller billigere det da? Vil jeg merke noen forskjell i det hele tatt? Og gi beskjed om folka sender som "gift" Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Vet egentlig ingenting om compact flash, men det er vel kanskje en mer utbredt standard enn flash duo. Skal si i fra jeg om de er "snille" Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Compact Flash brukes i en del kameraer, og det brukes også i enkelte mp3 spillere. Det er dyre kort og de ligger i ca samme pris klasse som Memory Stick Duo. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Compact Flash brukes i en del kameraer, og det brukes også i enkelte mp3 spillere. Det er dyre kort og de ligger i ca samme pris klasse som Memory Stick Duo. Priseksempel: Compact Flash 256 MB på Elkjøp: 745,- Memory Stick DUO 128 MB: over tusenlappen... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Heh, da er vel problemet mitt med kun 128MB løst da vel? Bare til å kjøpe en slik dingseboms? Man har ikke compact-kortet stikkende ut av mobilen da eller noe? Endret 8. desember 2003 av Blib Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Okei, den Compact Flash-tingen fungerer motsatt vei av hva du tror. Du kan putte Memory stick-er inni adapteren slik at forløpet blir: Memory Stick-->Compact Flash. Et Compact Flash-kort ville vært umulig å få inn i en P800-s MSD-hull... Forklart? Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg kjøpte min fra England.Meget raskt,og kjempefornøyd med den . http://www.mobilefun.co.uk/product/2159.htm Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Okei, den Compact Flash-tingen fungerer motsatt vei av hva du tror.Du kan putte Memory stick-er inni adapteren slik at forløpet blir: Memory Stick-->Compact Flash. Aha. Men hva er det godt for da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå