Gå til innhold

Geforce4 MX440 uten vifte?

Anbefalte innlegg

Som overskriften antyder er jeg på utkikk etter et slikt kort som kun kommer med kjøleribbe, eller om det finnes noen ATI 7500-versjoner som kommer uten vifte? (vet at gigabyte og hercules har vifte på dem).

Vil ikke ha mer støy i maskina mi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo fjerne den ribba som står på og så sette inn en stillegående 60*60 vifte eller no som blåser gjennom ribben. Har du skikkelig gjennomtrekk i eska di så kan det hende du klarer deg uten en ekstra vifte, men du får kjenne på ribba litt etter hvert og blir den for varm så får du sette på litt ekstra gjennomtrekk.

Festes med 2 komponentslim fra enten de som lager silvergoop eller fra zalman. Zalman har alt i en boks.

både chipsettkjøler og lim i en boks

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-01 13:37, heraldo skrev:

Tror ikke jeg får tak i en mindre støyete cpu vifte (se signaturen). Har sett at Geforce 4mx 420 kommer uten vifte, men den er jo helt uaktuell. Har prøvd å finne et bilde av Asus sitt mx 440 uten hell

hva er Cpu tempen din? har samme ribba og venter på 80x80 19db modellen. Tenkte 12db hadde litt lite luftsug.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-01 13:37, heraldo skrev:

Tror ikke jeg får tak i en mindre støyete cpu vifte (se signaturen). Har sett at Geforce 4mx 420 kommer uten vifte, men den er jo helt uaktuell. Har prøvd å finne et bilde av Asus sitt mx 440 uten hell

Så på Rivastation her om dagen at MX460 fra Asus også kommer kun med ribbe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...