mandela Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Som overskriften antyder er jeg på utkikk etter et slikt kort som kun kommer med kjøleribbe, eller om det finnes noen ATI 7500-versjoner som kommer uten vifte? (vet at gigabyte og hercules har vifte på dem). Vil ikke ha mer støy i maskina mi Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Så vidt jeg husker fra en artikkel jeg så så kommer Asus sine MX420 og 440 kort uten vifte, kun kjøleribbe. Kan være det har blitt forandra på. Men som sagt, det ville vel være best å ha en liten vifte på, bare for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Tror ikke jeg får tak i en mindre støyete cpu vifte (se signaturen). Har sett at Geforce 4mx 420 kommer uten vifte, men den er jo helt uaktuell. Har prøvd å finne et bilde av Asus sitt mx 440 uten hell Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 En standard skjermkort-vifte lager ikke mye bråk da...i fohold til de andre viftene du har i pc'en.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Du kan jo fjerne den ribba som står på og så sette inn en stillegående 60*60 vifte eller no som blåser gjennom ribben. Har du skikkelig gjennomtrekk i eska di så kan det hende du klarer deg uten en ekstra vifte, men du får kjenne på ribba litt etter hvert og blir den for varm så får du sette på litt ekstra gjennomtrekk. Festes med 2 komponentslim fra enten de som lager silvergoop eller fra zalman. Zalman har alt i en boks. både chipsettkjøler og lim i en boks Lenke til kommentar
Akke Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 13:37, heraldo skrev:Tror ikke jeg får tak i en mindre støyete cpu vifte (se signaturen). Har sett at Geforce 4mx 420 kommer uten vifte, men den er jo helt uaktuell. Har prøvd å finne et bilde av Asus sitt mx 440 uten hell hva er Cpu tempen din? har samme ribba og venter på 80x80 19db modellen. Tenkte 12db hadde litt lite luftsug. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 13:37, heraldo skrev:Tror ikke jeg får tak i en mindre støyete cpu vifte (se signaturen). Har sett at Geforce 4mx 420 kommer uten vifte, men den er jo helt uaktuell. Har prøvd å finne et bilde av Asus sitt mx 440 uten hell Så på Rivastation her om dagen at MX460 fra Asus også kommer kun med ribbe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå