akelbo Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Spillsjefen bekreftet også at tilgang på brettets høyblokker blir begrenset.Playerunknown's Battlegrounds' ørkenbrett blir mye større enn forventet Lenke til kommentar
stavros Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 LItt anti-camp er vel aldri å forakte. Lenke til kommentar
Magnoos Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Hovedbildet i artikkelen ga meg litt Fallout New Vegas vibber. <3 Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Hovedbildet i artikkelen ga meg litt Fallout New Vegas vibber. Det tenkte jeg også. PUBG er like bugga som Bethesda spill også, så passer fint sånn sett. 1 Lenke til kommentar
entername Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Ein bedre løysning for anti-camp er å lage AI som angriper camperne. Sjå for deg nokre A-10 Warthog fly som sirkler rundt og plukker folk som står i ro. Desse kan angripe frå eit greit hald og so sjølv om det gjerne avslører bygningen man er i, fordi kulene treffer der, trenger det ikkje avsløre din nøyaktige possisjon i bygget. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Hovedbildet i artikkelen ga meg litt Fallout New Vegas vibber. Det tenkte jeg også. PUBG er like bugga som Bethesda spill også, så passer fint sånn sett. Men vi elsker dem allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå