Gå til innhold

Kjøpe ny Tv til spilling i størrelse 40"-50" og maks 6000.kr?

Anbefalte innlegg

Min gamle Tv fungerer ikke lengre for meg når jeg spiller (PS4 & X-Box One) da skjermen er altfor liten,så jeg har nå vært på leting etter en ny Tv i lang tid men føler ikke at jeg er noe nærmere ett valg,så håper noen her inne kan hjelpe meg.

Jeg eier ikke bil så jeg er avhengig av venner & familie til og kjøre meg så derfor kan jeg ikke handle Tv på nett,men må i fysisk butikk. Mine alternativer er enten "Power" eller "Elkjøp" butikk i Arendal,i tilfelle det vil bli nødvendig med service på Tv i fremtiden.

-Prisklasse: Maks 6000.kr. Inntekten min er ikke så høy,så dette er makspris for meg.

-Størrelse: Ifra 40" og opp til maks 50"  Dette er minimum og maksimum størrelse,da jeg bor i leilighet.

-Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha?

-Minimum 3 HDMI kontakter,kan gjerne ha flere.

-Tven vil bli plassert hvor det er mye dagslys da jeg har ett stort vindu,så har lest at matt skjerm eller sotet glass er best så det ikke blir gjenskinn på Tven.

-Input Lag bør være 30ms eller mindre og Minimum 60 Hz. (Dette er tips jeg har lest fra andre som har vært på utkikk etter en god Tv til spill.

-Hva slags kildesignal har du der du bor:

Tv og Bredbånd får jeg via kabel.

-Hva skal den brukes til: Mest gaming men også litt Tv-titting innimellom,akkurat nå bruker jeg ca 80% til Gaming og 20% til Tv-titting.

-Skal du koble til PC? Nei.

Vet ikke om det er noen her inne som kan hjelpe men jeg krysser fingrene og håper på det beste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...