NoBo Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 (endret) Noen som har tips til et pent USB-uttak for bruk i bil? (USB-A Male til USB-A Female) Enten et som skrus utenpå men helst et som felles inn. Har funnet følgende men er ikke helt fornøyd (første 2 pga. pris, siste pga. ser halvferdig ut.) Det må ikke være med 3.5 mm AUX kabel/-port men har det også på spilleren så bare bonus at det er med. Siste alternativ: Enkel og rimelig men skulle gjerne hatt noe som så litt penere (forseggjort) ut. Kan selvfølgelig lage hullet så lite at man kun ser USB-porten på denne siste. Noen som har andre tips? Foretrekker med ferdig kabel (ikke selvbygg) og bør være litt lenger enn 30 cm. Gjerne tilgjengelig i Norge. Edit: NB! Skal ha passiv type da det skal kobles direkte inn i spilleren. Endret 30. august 2017 av NoBo Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Disse kan felles inn i et rundt hull. http://www.ebay.com/itm/Dual-USB-Car-Cigarette-Lighter-Socket-Splitter-12V-Charger-Power-Adapter-Outlet-/331899818035?epid=1776100360&hash=item4d46c55033:g:I78AAOSw-KFXedV3&vxp=mtr Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 (endret) Hva slags bil har du? Fant selv en "original" på ebay som passet i min 2005 Focus på ledig plass i dashen. Endret 30. august 2017 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Jeg er kanskje ikke så nøye på det. Når jeg hadde pioneer spiller i bilen min så bora jeg bare hull i hanskerommet og lot det ligge inni der. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Jeg har et fabrikkmontert USB-uttak inne i armlene konsollen. Det er ganske kjekt for da slipper mobilen å ligge å slenge når jeg lader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå