Delvis Skrevet 16. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2018 Listhaug fungerte som Innvandrings-minister, og vant på det.Men det var en feil av Solberg å la hun rykke opp som Justisminister. Det er et så mye tyngre verv, som krever ganske stor kvalifikasjon og tillit. Ikke bare i egne rekker. Selv om jeg hadde ganske mye sans for Listhaug som Innvandrings-minister, har heller ikke jeg helt tillit til hun som Justisminister. Så jeg har forståelse for mistillitsforslaget og tilbøyelig til å støtte det. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Iman sleiking er ikke noe i forhold til å snakke om å skrenke inn på menneskerettigheter. Dama er Norges Trump. Egentlig burde feministene like henne, for hun er jo en sterk og uavhengig kvinne som når opp og frem i samfunnet. Men feministene hater henne, noe som viser at de har en annen agenda enn kvinnekamp. Ja, hun er Norges Trump. Det må være flaut for politikere som Lysbakken at de er mindre mann enn Listhaug. Angående "imamsleiking", har ikke politikere fra Ap tatt på seg hijab og besøkt moskeer og snakket med imamer da? Alt jeg vet er at Listhaug er med på å holde Norge litt mer unna terroren vi har sett i andre Europeiske land i det siste. Det er godt nok for meg. Snarere tvert imot, mener jeg. Det å skape splittelse og økte forskjeller i samfunnet gagner ikke freden. Hun svarer godt på det: "Raja mener at Listhaug reiser til Rinkeby for å bruke bydelen som en kulisse for å skremme norske velgere med problemer vi ikke har. Han mener det er viktig at Listhaug fokuserer på de høyreekstreme miljøene når hun besøker Sverige. Til det svarer Listhaug at dette er miljøer som har fått spire og gro fordi svenskene ikke har tatt de vanskelige diskusjonene. – Det skal vi gjøre i Norge. Vi skal også ta avstand fra de høyreekstreme miljøene, sier Sylvi Listhaug." Veldig godt svart! De såkalt "høyreekstreme" miljøene vokser fordi det er de eneste som tar problemene på alvor. I Norge har vi Listhaug som ventil for frustrasjonen de andre politikerne skaper. Alle bør være glade for at vi har Listhaug i Norge, for hvis ikke ville nasjonalsosialistiske bevegelser rekruttert langt sterkere. Endret 16. mars 2018 av VRK18 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Kvinner skal ikke automatisk like kvinner fordi dem er sterke. Så lenge de også er jævlige mennesker. Hjelper det ikke at de er "sterke" 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Kvinner skal ikke automatisk like kvinner fordi dem er sterke. Så lenge de også er jævlige mennesker. Hjelper det ikke at de er "sterke" Alle feminister er jo jævlige, så at Listhaug er jævlig er ikke grunnen til at de misliker henne (hun er ikke det, men la oss for argumentets skyld anta det). De misliker henne fordi de er uenig med henne. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå