Gå til innhold

Listhaug-rabalder

Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ville vært rart om opposisjonen (da inkluderer jeg KrF og Venstre) lovpriste Listhaug. Men når det er sagt så står de jo selv bak den politikken som føres, gjennom blant annet asylforliket i Stortinget. For Venstre og KrF sin del så er jo de med på samarbeidsavtalen med regjeringen, også, som blant annet innebefatter punkter på innvandring og inkludering, ting Listhaug MÅ JOBBE UT I FRA, så det er jo litt komisk å høre dem klage. Å problematisere retorikken er vel det eneste de sitter igjen som de kan kritisere etter at de selv har gått med på politikken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Største problemet med Listhaug er ikke at hun er nasjonalist, men at hun ikke forstår at hun som justisminister må forholde seg til allerede fattet vedtak. Det er altså ikke bare for de svake og de uten norskt pass hun er farlig for, hun utfordrer også det norske demokratiet og hvordan vi her ønsker at parlamentarismen som systemet skal fungere.

Jeg tror det sitter veldig mange nå som håper i det lengste at hun bare ikke har forstått rollen sin og at det hele bunner i at det er generell sett er amature night ifra frp`s side i regjering, alternativet er stygt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ah, så man er et nettroll om man poster ting noen er uenige med.

Da er vel vi alle nettroll.

Det viste seg at hun ikke hadde copyrigts på bildet hun randomly fant på nettet og måtte fjerne det  :rofl: 

Det er komisk nok i seg selv, verre er det at hun som justisminister ikke evner å se det alle andre ser.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig som man er på hugget med Listehaug fra alle kanter. Svensk minister kollega feiger ut fra avtalt møte, og overdrevent rabalder rundt et og alt hun sier og gjør.

Er det lurt av mostanderne å innta slike holdninger? Helst vil det kanskje virke mot sin hensikt?

Nå snakkes det om at Listhaug ikke bør få innreisetillatelse til Sverige. Jeez.

Den norske venstresiden forsøker å kopiere hetsekampanjen mot Trump. Vi vet jo hvor bra det gikk. Det er patetisk og desperat, og folk flest gjennomskuer det. La dem fortsette å grave sin egen grav :)

Endret av VRK18
Lenke til kommentar

Alt jeg vet er at Listhaug er med på å holde Norge litt mer unna terroren vi har sett i andre Europeiske land i det siste. Det er godt nok for meg.

Snarere tvert imot, mener jeg. Det å skape splittelse og økte forskjeller i samfunnet gagner ikke freden.

Listhaug skaper ikke splittelse. Splittelsen finnes der allerede. Alt Listhaug gjør er å påpeke det, i motsetning til venstresiden, som later som om splittelsen ikke finnes. Sorry, men du løser ingen problemer ved å stikke hodet i sanden. Det blir bare verre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...