Delvis Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Veldig som man er på hugget med Listehaug fra alle kanter. Svensk minister kollega feiger ut fra avtalt møte, og overdrevent rabalder rundt et og alt hun sier og gjør.Er det lurt av mostanderne å innta slike holdninger? Helst vil det kanskje virke mot sin hensikt?Og hvertfall når det er så dumt som det ofte er. jfr feks sånt som dette:https://www.nrk.no/norge/stockholms-byradsleder-om-listhaug_-_-usmakelig-utnyttelse-av-stockholms-gjestfrihet-1.13663794 Virker som alt skal tolkes og vris i verste retning. Eneste litt på kanten jeg har registrert, var det med "Iman-sleiking". Selv det syns jeg ble overopphauset.Stort sett er det det som sies saklig og greit, om faktiske forhold som det er. Tror man hadde tjent mest på å møte det med saklige argumenter i mot. Men skjønner jo det kan være vanskelig.. 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Veldig som man er på hugget med Listehaug fra alle kanter. Svensk minister kollega feiger ut fra avtalt møte, og overdrevent rabalder rundt et og alt hun sier og gjør. Er det lurt av mostanderne å innta slike holdninger? Helst vil det kanskje virke mot sin hensikt? Og hvertfall når det er så dumt som det ofte er. jfr feks sånt som dette: https://www.nrk.no/norge/stockholms-byradsleder-om-listhaug_-_-usmakelig-utnyttelse-av-stockholms-gjestfrihet-1.13663794 Virker som alt skal tolkes og vris i verste retning. Eneste litt på kanten jeg har registrert, var det med "Iman-sleiking". Selv det syns jeg ble overopphauset. Stort sett er det det som sies saklig og greit, om faktiske forhold som det er. Tror man hadde tjent mest på å møte det med saklige argumenter i mot. Men skjønner jo det kan være vanskelig.. Iman sleiking er ikke noe i forhold til å snakke om å skrenke inn på menneskerettigheter. Dama er Norges Trump. 4 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 https://twitter.com/andreaTRNSTM/status/902572832814759936 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg FrihetensRegn Skrevet 29. august 2017 Populært innlegg Del Skrevet 29. august 2017 Alt jeg vet er at Listhaug er med på å holde Norge litt mer unna terroren vi har sett i andre Europeiske land i det siste. Det er godt nok for meg. 15 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Alt jeg vet er at Listhaug er med på å holde Norge litt mer unna terroren vi har sett i andre Europeiske land i det siste. Det er godt nok for meg. Snarere tvert imot, mener jeg. Det å skape splittelse og økte forskjeller i samfunnet gagner ikke freden. 3 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Sylvi kunne fint vært diktator i 4 år. Så kunne islam sleikerne reist til sine venner i Sverige. 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. august 2017 Forfatter Del Skrevet 29. august 2017 (endret) Iman sleiking er ikke noe i forhold til å snakke om å skrenke inn på menneskerettigheter. Dama er Norges Trump. Hvis man ser på det helheltlige i det som ble sagt, og hvordan det ble sagt, så er vel det nok et eksempel på at man tolker det i verste mening. Det som ble sagt: https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/NNFA19082417/24-08-2017#t=2m4s Endret 29. august 2017 av Delvis 3 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Det er nå etter min mening greiere med en gårdsjente fra Sunnmøre som sier det som det er, enn en søkkrik AP-pamp som ikke helt vet hva han vil, og snur meningene sine med vinden, så lenge han enser et håp om å statsminister. 9 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 I motsetning til de aller, aller fleste politikere mener du? Uansett, hvor kjærringa kommer fra og fra hvilken bakgrunn er meg revnende likegyldig, mens det at hun åpenbart er ei rasistmegge vi aldri har sett maken til i norsk politikk er det ikke. At hun "sier det som det er" gjør det ikke det minste bedre. 3 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Alt jeg vet er at Listhaug er med på å holde Norge litt mer unna terroren vi har sett i andre Europeiske land i det siste. Det er godt nok for meg. Snarere tvert imot, mener jeg. Det å skape splittelse og økte forskjeller i samfunnet gagner ikke freden. Hun svarer godt på det: "Raja mener at Listhaug reiser til Rinkeby for å bruke bydelen som en kulisse for å skremme norske velgere med problemer vi ikke har. Han mener det er viktig at Listhaug fokuserer på de høyreekstreme miljøene når hun besøker Sverige. Til det svarer Listhaug at dette er miljøer som har fått spire og gro fordi svenskene ikke har tatt de vanskelige diskusjonene. – Det skal vi gjøre i Norge. Vi skal også ta avstand fra de høyreekstreme miljøene, sier Sylvi Listhaug." 7 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 ...det at hun åpenbart er ei rasistmegge vi aldri har sett maken til i norsk politikk er det ikke. At hun "sier det som det er" gjør det ikke det minste bedre. Nja, dersom du virkelig mener at Norge har en rasist som Innvandrings- og integreringsminister, så må du vel ha misforstått noe ? 7 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Alt jeg vet er at Listhaug er med på å holde Norge litt mer unna terroren vi har sett i andre Europeiske land i det siste. Det er godt nok for meg. Ja -- vi trenger mer av terroren til ABB og hans meningsfeller, og mindre av den islamske terroren som har plaget oss siden vi bombet Irak, Afghanistan og Libya. 1 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Nja, dersom du virkelig mener at Norge har en rasist som Innvandrings- og integreringsminister, så må du vel ha misforstått noe ? Hvis det var et spørsmål, så er svaret nei. Hvis det ikke var et spørsmål, så må du nesten gidde å utdype litt. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Problemet til Listhaug nå er at det fremstår som vel populistisk å dra til Rinkeby 2 uker før valget. Det kunne hun ha spart seg for. Men poenget er: svenske politikere ville ikke ha "svenske tilstander" de heller, men sånn naivitetsfjolleri som især Hareide og Lysbakken er kjent for her hjemme, fører til nettopp "svenske tilstander", om de vil eller ikke. Folk med vett i behold skjønner at Listhaug er en viktig motstemme. Og til slutt; folk som er så jævla kåt på innvandring kan jo betale for det selv. Så får en se hvor mange som egentlig er så fan av det. 2 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Hvis det var et spørsmål, så er svaret nei. Hvis det ikke var et spørsmål, så må du nesten gidde å utdype litt. Vel, ettersom det var formulert som et spørsmål, og ender med et spørsmålstegn, så kan du nok regne med at det var et spørsmål, ikke det at jeg forventet noe fornuftig svar. At Listhaug er omstridt, og ofte kommer med noen uttalelser som ikke alltid er særlig diplomatiske, er det vel liten tvil om. Man er likevel temmelig nedsnødd dersom man tror landets regjering, med Solberg i spissen, vil innsette en rasist som nettopp Innvandrings- og integreringsminister. Da har man enten misforstått Listhaug, eller hva "rasist" betyr. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Alt jeg vet er at Listhaug er med på å holde Norge litt mer unna terroren vi har sett i andre Europeiske land i det siste. Det er godt nok for meg. Ja -- vi trenger mer av terroren til ABB og hans meningsfeller, og mindre av den islamske terroren som har plaget oss siden vi bombet Irak, Afghanistan og Libya. Hvorfor tror du 22/7 skjedde? Jo, pga. Islamsk innvandring. Import av Islamister til Norge skaper splittelse og terror. Dette ser vi over hele Europa. 5 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 (endret) Alt jeg vet er at Listhaug er med på å holde Norge litt mer unna terroren vi har sett i andre Europeiske land i det siste. Det er godt nok for meg. Snarere tvert imot, mener jeg. Det å skape splittelse og økte forskjeller i samfunnet gagner ikke freden. Separering og utkastelse er nok det som skal til for at samfunnet skal bli tryggere for oss alle. Endret 29. august 2017 av geita_ Lenke til kommentar
0laf Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Men poenget er: svenske politikere ville ikke ha "svenske tilstander" de heller, men sånn naivitetsfjolleri som især Hareide og Lysbakken er kjent for her hjemme, fører til nettopp "svenske tilstander", om de vil eller ikke. Svenske politikere, med få unntak, er ikke klar over at det finnes noen "svenske tilstander", eller så overser de det totalt. Socialdemokraterna er såre fornøyd med å ta inn et par hundre tusen innvandrere i året, og vil gjerne ha fler. Hver tredje "svenske" er nå en innvandrer, og det tallet stiger drastisk hvert eneste år. 2 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Socialdemokraterna er såre fornøyd med å ta inn et par hundre tusen innvandrere i året, og vil gjerne ha fler. Nei, de har nå endret politikk. De så at det gikk åt skogen. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Hvis det var et spørsmål, så er svaret nei. Hvis det ikke var et spørsmål, så må du nesten gidde å utdype litt. Vel, ettersom det var formulert som et spørsmål, og ender med et spørsmålstegn, så kan du nok regne med at det var et spørsmål, ikke det at jeg forventet noe fornuftig svar. At Listhaug er omstridt, og ofte kommer med noen uttalelser som ikke alltid er særlig diplomatiske, er det vel liten tvil om. Man er likevel temmelig nedsnødd dersom man tror landets regjering, med Solberg i spissen, vil innsette en rasist som nettopp Innvandrings- og integreringsminister. Da har man enten misforstått Listhaug, eller hva "rasist" betyr. Vel, du må gjerne ha den meningen om du vil; jeg er åpenbart ikke enig. Min mening er heller at man må være innesnødd, dele hennes menneskesyn, eller begge deler, for ikke å innse det jeg mener er klart som dagen: at kjærringa er en rasist. Like innesnødd må man være for ikke å tro at Solberg var, og er, villig til å etterkomme FRPs krav om å innsette en rasist som innvandrings- og integreringsminister for å fortsette i regjering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå