Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 8

Anbefalte innlegg

Det er vanvittig å se hvor utrolig negative og sure enkelte er for slike tilbud...

Beklager, jeg innså ikke at det kun var tillatt å komme med glade innlegg i denne tråden.

Etter flere dager med ganske uinteressante tilbud, så forventet jeg jo noe banebrytende i dag, sier seg selv. Julekalenderen har vært skitbra de forrige 2 årene, så det er ikke rart mange er skuffet over 8 dårlige tilbud på rad (bare projektoren som faktisk var nedsatt KRAFTIG, noe dere hadde deala dere til råbra tilbud på.. problemet er jo at dette ikke er hjemmekino side, men hw side)

Jeg er 100% klar over at vi ikke har KRAV på en julekalender med skitbra tilbud osv. men ingen grunn til å skjule at kalenderen har vært mye bedre i 2001 og 2002, og jeg håper julekalenderen kan bli like bra - nok en gang :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig VeXx!

Jeg synes selv at disse tilbudene er glimrende, og ikke minst spennende.

Den tannpastaen var vel litt på kanten, men tilbud er tilbud. Dersom noen skulle bestille noe fra der så hadde den jo vært fin å hangt på "lasset" ;)

Er også glad jeg fikk tak i den raptoren. Var det eneste jeg ventet på. Når det gjelder dagens tilbud så skulle jeg gjerne hatt en litt større ekstern hd............får bare vente å se :)

Lenke til kommentar
Crap.

Venter KUN på R9800PRO, 160GB, LCD skjermer... i likhet med de fleste (som vi ser utfra poll).

Jeg foreslår at du gjør som det har blitt foreslått før: Slutt å være så forbannet negativ for alt som kommer og vent og se om det kanskje kommer noe som du har ventet på litt senere. Det er kun åpnet 8 av 24 luker... Det er vanvittig å se hvor utrolig negative og sure enkelte er for slike tilbud...

Komplett har jo 160 gig disk i dag på sin julekalender shahin! Ta og kjøp noken der vel! så får du masse ledig plass.

Lenke til kommentar
Tror nok det er forventingene til julekalenderen, alle venter seg et 9800pro til 1500kr eller Raptor disker til 500kr, jeg er glad jeg fikk Raptoren for akkuratt 1000-lappen inkl frakt, takket vare julekalender :xmas::thumbup:

Har du sett de produktene du nevner at all i hw.no julekalenderen?

Ingen grunn til å komme med usakelige spekulasjoner som skal latterliggjøre folk som er misfornøyd.

Jeg sier bare at i polls har folk ønsket gfxkort og harddisk, samt lcd skjermer.

Dette er ikke kommet i julekalenderen de første 8 dagene. Noen blir fornøyde med harddisker og gfxkort, andre med AS5 og hodetelefoner... likevel bør vel det folk ønsker mest komme i julekalenderen, og gjerne mest / flere merker av f.eks. r9800pro.

<Offtopic> Forøvring yter jo den nye raptoren bedre </Offtopic>

<Offtopic2> Itbutikken har 160gb til ca. 950kr vanlig pris så kompletts dagstilbud på 995 er jo direkte dårlig. Blir nesten som å åpne luka for at nissen skal komme ut og rane deg med 9mm :laugh: </Offtopic2>

God jul til dere alle :xmas:

Endret av shahin
Lenke til kommentar
Jeg sier bare at i polls har folk ønsket gfxkort og harddisk, samt lcd skjermer.

Dette er ikke kommet i julekalenderen de første 8 dagene. Noen blir fornøyde med harddisker og gfxkort, andre med AS5 og hodetelefoner... likevel bør vel det folk ønsker mest komme i julekalenderen, og gjerne mest / flere merker av f.eks. r9800pro.

Det er ikke vanlig å få den største sjokoladen i kalenderen tidlig i desember, er det vel? Syns egentlig at deg er greie tilbud i kalenderen, jeg. Må huske på at det er webshoppene som kommer med tilbudene, tviler på Hardware.no kommer med liste over ting som deres lesere vil ha billig...

Lenke til kommentar

joda, men var mer interessert i å sette to raptorer i raid, og den nye var for dyr.

Skulle akkuratt til å nevne det :) De beste tilbudene kommer vel de siste dagene tipper jeg :thumbup:

Itbutikken.no er ikke noe å satse på etter å ha lest webshopperfaringene her. :no:

Lenke til kommentar
Må huske på at det er webshoppene som kommer med tilbudene, tviler på Hardware.no kommer med liste over ting som deres lesere vil ha billig...

Jo, det er det de gjør. Jeg viser til tråden som ligger i tilbakemedlinger, som jeg startet. Der kom alle med requests til julekalenderen i god til før desember.

Lenke til kommentar

joda, men var mer interessert i å sette to raptorer i raid, og den nye var for dyr.

Den nye? Mener dere 76Gb disken??? Har ikke hørt om noen ny revisjon av 37Giggern..... :ermm:

DrE

Ja, 76gb'en har bedre accesstid og overføringshastighet. Det er en egen tråd om dette på forumet, så søk i vei :yes:

God jul :xmas:

Lenke til kommentar

Den nye? Mener dere 76Gb disken??? Har ikke hørt om noen ny revisjon av 37Giggern..... :ermm:

DrE

Jeg mener ihvertfall 74GB'en.

Dem har klart å presse enda litt mer ytelse av den ;)

Skulle gjerne hatt ett par av dem i RAID, men ettersom jeg har en seksåring som også vil ha julepresang (kravstore beista ;) ) så går resten av pengene til PS2 :p

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar
Måtte det komme noen seriøst bra tilbud som dekker det folket faktisk vil ha!!

Ikke sånne små misc. ting som hodetelefoner, kjølepasta, prosjektor osv..

Noen ordentlig hardware!

synes det er koselig med småting jeg :)

er jo tross alt jul, ganske blakk :roll:

men de kan godt komme med en mp3 spiller i kalenderen :thumbup:

Lenke til kommentar
Måtte det komme noen seriøst bra tilbud som dekker det folket faktisk vil ha!!

Ikke sånne små misc. ting som hodetelefoner, kjølepasta, prosjektor osv..

Noen ordentlig hardware!

synes det er koselig med småting jeg :)

er jo tross alt jul, ganske blakk :roll:

men de kan godt komme med en mp3 spiller i kalenderen :thumbup:

Deja vous?!

har du skrevet det innlegget før? :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...