pskard Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Julekalender 2003 dag 8 I god tradisjon arrangerer Hardware.no julekalender spekket med mange gode tilbud. Dagens julekalendertilbud kommer fra Komplett.no. Se hva som skjuler seg bak dagens luke. Les artikkelen her Lenke til kommentar
shahin Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Crap. Venter KUN på R9800PRO, 160GB, LCD skjermer... i likhet med de fleste (som vi ser utfra poll). Endret 7. desember 2003 av shahin Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Crap. Venter KUN på R9800PRO, 160GB, LCD skjermer. Slutt å klage da, vi får jo ihvertfall tilbud. Jeg synes det var bra jeg, har lyst på en sånn HD. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Greit tilbud. Mange vil kanskje finne Seagate Barracuda 7200.7 160GB IDE mer fristende. 20-49 igjen på lager hos komplett. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hmm sparer en hundrings, tja kanskje jeg kjøper en.. og pgressum : jeg tok screenshot av spammen din! 5 tråder jo Lenke til kommentar
steininho Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 har litt lyst på en sånn, men den er litt liten.. 160'en som er i kompletts egen kalender frister pittelitt mer.. dumt det bare er 2 mb cache.. men det har kanskje ikke så mye å si..? Lenke til kommentar
klo Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 100kr avslag, ikke store greiene, men venter forsatt på mine ønsker Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 L O L!! Hva har skjedd på forsiden av hw.no? 5x dobbelpost av denne tråden jo! Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 100,- i rabatt? Den var vel ikke helt super da.. Dette er vel et typisk prod. som kan settes litt mer ned? Lenke til kommentar
klo Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 har litt lyst på en sånn, men den er litt liten.. 160'en som er i kompletts egen kalender frister pittelitt mer.. dumt det bare er 2 mb cache.. men det har kanskje ikke så mye å si..? du kommer nokk ikke til å bruke den aktivt med små filer uansett, så da ville jeg si at 8mb chace er bortkastet Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Crap. Venter KUN på R9800PRO, 160GB, LCD skjermer... i likhet med de fleste (som vi ser utfra poll). Jeg foreslår at du gjør som det har blitt foreslått før: Slutt å være så forbannet negativ for alt som kommer og vent og se om det kanskje kommer noe som du har ventet på litt senere. Det er kun åpnet 8 av 24 luker... Det er vanvittig å se hvor utrolig negative og sure enkelte er for slike tilbud... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Oooh, nå frister det å betille 160GBeren til Komplett. Må finne nypris på den først så jeg vet hva jeg sparer WOW! Nypris på Komplett sin disk er 50kr MINDRE enn tilbudet deres! (Hos ITbutikken). Da dropper jeg det kjøpet allikevel Endret 7. desember 2003 av Blib Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 160 giggern på Komplett er dyrere enn billigste pris i Prisguiden - så det er nok ikke noe røverkjøp............ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) det var da ikke så ille tilbud det der Men er nok ikke sånn at folk løper for å kjøpe.... uansett, gleder meg til å se hva som er under lukene i dagene fremover Edit: Venter KUN på R9800PRO, 160GB, LCD skjermer Du skal være glad du har muligheten til å kjøpe radeon9800pro for 2700kr du, noe billigere enn det tror jeg ikke det blir heller... (bortskjemte folk ass, betalte 4300 for mitt r9800pro jeg ) Endret 7. desember 2003 av apollox Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er jo stortsett bare dyre ting i julekalenderene i år, kunne slengt ut no bra mus, DVD-R plater, høytalere og CPU og kjølere så hadde de solgt 10000vis av saker. Hadde vært kult med 2 tilbud fra hver plass hver dag Dig kamera og sånnt er jo kvelende priser på selv på salg egerntlig, få som kjøper med mindre de har spart opp til nettop julekalenderen for å kjøpe det. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Enig med DesertGlow. Skjønner ikke negativiteten rundt disse tilbudene, greit nok, Artic Silver var litt på grensa, men hvis du kommer inn på Rema og ser en brus nedsatt 3 kroner (eller en dataskjerm) så klager du jo ikke ? Tror nok det er forventingene til julekalenderen, alle venter seg et 9800pro til 1500kr eller Raptor disker til 500kr, jeg er glad jeg fikk Raptoren for akkuratt 1000-lappen inkl frakt, takket vare julekalender Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Måtte det komme noen seriøst bra tilbud som dekker det folket faktisk vil ha!! Ikke sånne små misc. ting som hodetelefoner, kjølepasta, prosjektor osv.. Noen ordentlig hardware! Endret 7. desember 2003 av Strupstad Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hehe, ville garantert kjøpt meg en slik kar, hadde det ikke vært for at jeg har allerede brukt opp mitt kommende stipende på to raptordisker Huff, får håpe at det er noen gamle onkler som ikke vet hva dem skal kjøpe meg. *le* Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Enig med DesertGlow.... Utrolig mye negativitet rundt denne julekalenderen,la oss se på det som en fin førjuls tradisjon,jeg mener det sitter jo 50+ nerder her være kveld med 1000 lappene brennede i lomma,hehehe Knekk noen nøtter å vent til neste luke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå