IHaveADream Skrevet 29. august 2017 Rapporter Del Skrevet 29. august 2017 Hei, Noen som vet om "billig" skredder ("innvandrersjappe") som legger opp bukser til en rimelig penge? I Oslo/Akershus? Har behov for å få lagt opp et par bukser - en "enkel" jobb, men har ikke tilgang til symaskin selv. Og skreddere er som regel veldig dyre - dyrere enn buksene mine til og med! Gode tips tas imot med stor takk. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. august 2017 Rapporter Del Skrevet 29. august 2017 Nål og tråd fungerer bra og er det billigste alternativet. Søk litt på nett så finner du veiledninger 2 Lenke til kommentar
girfaen Skrevet 7. september 2017 Rapporter Del Skrevet 7. september 2017 akkurat det jeg skulle spørre om.. kjøpte en bukse som må legges opp er litt for lang,, Noen som vet hvor i asker området ???? Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 19. september 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2017 Nål og tråd fungerer bra og er det billigste alternativet. Søk litt på nett så finner du veiledninger Takk for svar! Har prøvd på det med hånd, men det ble helt forferdelig! Får vel spare opp ti symaskin da... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. september 2017 Rapporter Del Skrevet 19. september 2017 Jeg betalte 150 kr sist for å legge opp en bukse. Det synes jeg ikke er dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå