Leif Olsson Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Kult vagntog Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Jeg elsker Istidfilmene. ...så barnslig er jeg.. Stilig bil! Er vel kjøletransport dette? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. august 2017 Forfatter Del Skrevet 29. august 2017 Istidfilmerne er kule og jeg har sett dem. Ok lady at være barn igjen ? Veit ikke, men muligens bli til frosne varer? Takk før hyggelig kommentar ☺️ Mvh Leif ? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Ice...husker ikke lige hvad den hedder mere herlige animations tegnefilm..super lastbil her :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Jeg har ikke sett det så mye her hos oss, men i midtøsten og særlig i Pakistan og India er lastrebilene ofte rullende kunstgallerier. Nå i helga sto det en på Rådhusplassen i Oslo i forbindelse med et matfestival der. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Kult bilde av kul bil! Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 Ice...husker ikke lige hvad den hedder mere herlige animations tegnefilm..super lastbil her :-) Takk takk før super lastbil kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 Jeg har ikke sett det så mye her hos oss, men i midtøsten og særlig i Pakistan og India er lastrebilene ofte rullende kunstgallerier. Nå i helga sto det en på Rådhusplassen i Oslo i forbindelse med et matfestival der. Roar Kult med slike lastbiler. Takk Roar før intressant kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 Kult bilde av kul bil! Hilsen Fredrik Takk takk Fredrik, før kul kul kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg