PROuser Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Noen som har erfaring med noe rimelig trådløst tastatur og mus med god rekkevidde, 4-5 meter minimum? Skal brukes på stue pc som er koblet til tv.. maks 700 kr.. Leser mange erfaringer på komplett, men mange mener de har dårlig rekkevidde på maks 2-3 meter.. så derfor lurer jeg på om noen har erfaring med noe som rekker langt.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Bruker Logitech M510 (mus) Fornøyd så langt og bruker den innimellom på 3.5 meter Enda til gode å finne tastatur som funker bra nok, ikke at jeg har behov for det Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Problemet er ofte at man plasserer mottakeren dårlig. Det er få til ingen trådløse tastatur/mus som takler å gå rett gjennom TV-benken, 4 colaflasker, 3 potetgullboller og kanskje gjennom deler av bordet hvis det står lavt. Jeg har tapet fast mottakeren min på toppen av TV'en og det fungerer utmerket selv med en god del hindringer. Det er et Logitech MK 320 tastatur og en eller annen Logitech-mus som fulgte med pakka. 1 Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 Gikk for MK330 siden ikke MK 320 var å finne. Satser på det funker bra. Pc e liten og lydløs og står på sjenken rett under tv som henger på veggen over sjenken.. som regel direkte signal uten hindringer. Satser på at det blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå