jovie Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 i dag var jeg så heldig å få meg en LCD skjerm, men gleden var kortvarig når mitt favoritt spill c&c zero:hour ikke vil starte. jeg får opp en melding som lyder. PLEASE MAKE SURE YOU GOT DIRECTX 8.1 OR HIGHER INSTALLED. ALSO VERIFY THAT YOUR VIDEOCARD MEETS THE MINIMUM REQUIERMENTS. jeg har hercules 9700 pro så d skulle vel holde.. jeg har prøvd å instaallert directx 9b på nytt og innstallert nyeste driverne til kjermkortet og til og med avinnstallert zero:hour og installert d helt på nytt.. men til ingen nytte. noen som kan hjelpe meg litt her?? Lenke til kommentar
Skilled Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Installerte du c&c og zero Om igjen ?? Vist du gjorde det og lasta ned den nyeste driveren Saa burde d virke.... vist ikke saa kan e ikke hjelpe Lenke til kommentar
moesen Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kom det en slik Error/feilmelling før du fikk skjermen. Har du instalert drivere til skjermen? Hva slags OS har du? Er ikke sikkert det er skjermen vel? Høres liksom ut som det er skjermkortet eller i den dur. Hadde noe lignende problem en gang; Jeg hadde instalert dirext9 for og spille splinter cell men da fungerte ikke 3dmark for det MÅTTE absolutt ha 8.1 Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Er nok ikke skjermen din som er grunnen til at du fikk den feilmeldingern, er nok heller skjermkortet eller driverne til det. Prøv å installer driverne på nytt, eller last ned en DirectX fjerner, å installer DirectX på nytt etter det. Men denne topicen hører ikke hjemme under hjelp til spill, men mer til hardware problemer, kanskje en admin kan flytte den? Lenke til kommentar
jovie Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Takk for replyen! men har funnet feilen. d va bare det at før jeg fikk ny skjerm kjørte jeg 1600x1200 oppløsning. mens max oppløsning med ny skjermen er 1280x1024. så det jeg måtte gjør var så enkelt som og slette options.ini fila for og resette innstillingene i spillet. så funka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå