h-a Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Hurtigruten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Her holder det mørke feltet nede veldig på blikket så jeg ville kutta vekk om ikke alt så hvertfall mesteparten. Jeg gjorde et forsøk og tok også 1/3 av himmelen over fjelltoppen midtskips før jeg økte høyde til 500 pix. igjen. Mulig et par kompensjonsklikk på skarphet da kan være en fordel ? Bare et forslag du kan se på dette. Roar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 29. august 2017 Forfatter Del Skrevet 29. august 2017 Her holder det mørke feltet nede veldig på blikket så jeg ville kutta vekk om ikke alt så hvertfall mesteparten. Jeg gjorde et forsøk og tok også 1/3 av himmelen over fjelltoppen midtskips før jeg økte høyde til 500 pix. igjen. Mulig et par kompensjonsklikk på skarphet da kan være en fordel ? Bare et forslag du kan se på dette. Roar Takk for forslag. Det kan være at det ble undereksponert, og derfor mørkt nede. Skal en begynne å kutte oppe og nede må også det kuttes på sidene for å beholde proporsjon, og det tror jeg ikke er så smart her. Men skal gjøre flere forsøk neste gang forholdene ligger til rette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg