remerserr Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 dyrt til mobil å være; billig til den typen mobil... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 jaja. forsovet rett i det. men, 6600 er jo et alternativ. mangen andre og. kan jo vente på sx1! dritt rå mobil tror jeg. ser gahnske digg ut og! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hei Ingar Takk for din e-mail. Det er alltid en fornøyelse å høre fra våre kunder. Den V500 og V600 er ventet å bli lanserte på den skandinaviske marked i januar 2004. Skal hvist komme til Januar en gang sendte en mail til Motorola om dette: Lenke til kommentar
Prox Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Har du noe imot kapitalisme, kjakan ? Alt er relativt, så om jeg hadde fått en Murcielago til den prisen hadde jeg ikke nølt et sekund, men å kjøpe en noe utdatert telefon, ikke misforstå telefonen er super den, til over 4000 blir uaktuelt, samme hvor mye penger en evt måtte ha. Nok om det uansett. Luksusproblem var forresten helt feil ord på problemet. Men; Jeg tror nok jeg går for 6600 eller SX1.. Ingen her som har testa SX1 i demoversjon eller liknende ? Takk Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ville valgt 6600, tror jeg. Den har alt de fleste trenger og litt til... men skal du ha en litt billigere mobil, så er jo z600 elelr t610 gode... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 P800 har så vidt jeg vet ikke ordliste samt at den har et håpløst tastatur. (tastaturet trykker på skjermen). Hadde E700 hatt bluetooth og konkurert med Z600 på pris hadde E700 vært valget, men slik er det ikke. Skal kjøpe telefon selv om ikke alt for lenge og er usikker på hva jeg skal kjøpe, men Z600 blir nok valget mitt i og med at kamskjellformen beskytter tastatur og skjerm.. Har problemer med telefonen ringer uten at jeg selv vil... Den lever sitt eget liv i lomma mi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå