papegøya Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) Så.. Jeg har noen litt gamle arr på store deler av den ene armen og litt på låret som jeg selv har forårsaket. De er jo nokså synlige, men ikke før jeg tar av meg klærne. Det jeg lurer da på er om hva dere ville tenkt hvis dere hadde truffet ei jente med slike arr? Ville dere ha tenkt noe på det i det hele tatt, da med tanke på samleie f.eks.? Jeg synes de er nokså uattraktive å se på og tenker så at da vil alle andre også synes det, og dermed avslutte det vi i det hele tatt begynte med. Jeg mener - hvis jeg treffer noen ute på byen, også utvikler det seg videre og begge parter er klare for neste steg, men så ser han alle arrene på kroppen i det klærne går av - vil han da bare løpe vekk uten å se seg tilbake, eller ikke bry seg så mye i det hele tatt? Noen som kan dele egne tanker? Endret 28. august 2017 av papegøya Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Hadde ikke brydd meg nevneverdig. Er kult med litt battlescars. 1 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Si at det er et haibitt. Fra spøk til alvor, nei; don't care. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Jeg kan ikke forestille meg at noen hadde syntes det var en dealbreaker. Vi er alle forskjellige, og dette er vi alle mennesker klar over og har godtatt. Se nå på alle de forskjellige menneskene rundt om i verden, hvor ulike vi alle er med diverse karakteristikker som skiller den ene fra den andre. Folk har strekkmerker, hudforandringer, solskader, arrvev, store arr etter operasjoner, pigmentforandringer, gamle tattoveringer - og med disse karakteristikkene er man like attraktiv! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Spørs vel hvor ferske de er.. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Plenty av folk som ville skydd unna pga. selvskadingsarr, men de som stikker er ikke verdt å ta vare på. Jeg ville ikke brydd meg hvis det var en jente jeg likte og følte jeg passet sammen med. Skal vel sies at jeg har blitt for gammel til å orke å være overfladisk så alder har også litt å si. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Helt ærlig så hadde ikke det gitt det beste førsteinntrykket akkurat, sånn utseendemessig har det ingenting å si. men det sier en del om personen Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Hva med en tatovering eller to? Ei jente på jobben gikk alltid med stor genser på seg. Selv når det var blodig varmt midt på sommeren. Jeg konfronterte henne, og hu hadde også en usikkerhet rundt arr på armen. Hu var redd folk skulle se på henne som svak. Derfor turde hu ikke vise dem. Etter en lengre samtale overtalte jeg henne til å gi slipp på de store genserne. To uker senere spurte jeg om hu merket noen forandring fra sine kolleger og andre - nope, nada, null, niks, ingen ting. Jeg hørte heller ikke noe "baksnakk". Selv har jeg også en del arr, nokså tydelige. Ikke fra selvskading men flere operasjoner, strekkmerker på overarmene o.l. Når jeg påpeker det ovenfor damer etter f.eks. å ha hatt sex. Så svarer dem at de ikke engang la merke til det. Har du mindre kutt osv skal rommet være ganske opplyst før man legger merke til noe sånt. Og er du jente, er nok guttene mer opptatt av andre ting under akten. Jeg tror det ser 100 ganger verre ut for deg, enn omgivelsene dine rundt - andre veien. Ofte er det slik med alt kroppslig. Det sitter så langt inn i psyken at et forsterker det visuelle synet av det. Dersom en gutt springer pga noe sånt. Så la han springe. Da er han ikke noe å samle på uansett. Veldig greit sånn sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå