Gå til innhold

Utsikt fra Bentebu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes denne også var bra og nesten enda bedre enn forrige. Synd med skogen som er hogd ned, men det går vel an å fikse etterpå.

Hei,

skogen fikk jeg ikke gjort så mye med i farta du, men det er jo på en måte fint å se at skogen blir driftet også da. :)  Jeg liker ikke at mye av jordbruksland og skog bare står og forfaller og gror igjen (eller blir bygd ned av hus og vei)

Takk så mye for kommentar!

Lenke til kommentar

Spreke bilder du viser både her og på foto.no for tiden, vekker minner fra tidligere tider i fjellheimen på Sunnmøre. I dag har jeg større problemer med å komme meg ned enn opp :-) Mvh Gunnar

Hei Gunnar! :)

Ja, det er mye motbakke på Sunnmøre og det er ikke bare bare å komme seg ned igjen. Denne turen var tøff i så måte.  Kanskje løsningen din er å begynne med paraglider eller noe sånt? Da slipper du å gå ned igjen ;)

Lenke til kommentar

Spreke bilder du viser både her og på foto.no for tiden, vekker minner fra tidligere tider i fjellheimen på Sunnmøre. I dag har jeg større problemer med å komme meg ned enn opp :-) Mvh Gunnar

Ja, det er mye motbakke på Sunnmøre og det er ikke bare bare å komme seg ned igjen. Denne turen var tøff i så måte.  Kanskje løsningen din er å begynne med paraglider eller noe sånt? Da slipper du å gå ned igjen ;)

Takk for tipset - det skal jeg jammen prøve :-) Ha en fin dag! Mvh Gunnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for tipset - det skal jeg jammen prøve :-) Ha en fin dag! Mvh Gunnar

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...