Gå til innhold

Inntrykk fra Destiny 2 PC beta


Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg skal si jeg heller. Utrolig pent spill men jeg tror dem tabbet seg veldig ut med å ikke ha med open world elementer inn i betaen. Er nettopp det som ville dratt nye spillere inn i spillet. Jeg har spilt Destiny 1 så jeg vet det er der, men det vet ikke nye spillere.

 

Skal spille mer i dag for å gjøre opp en mening men ja tjaaaaa.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal sies først at jeg kun spilte vanilla destiny uten noen expansions, så mulig dette ble mye bedre i påfølgende utvidelser. Men det ene strike missionet vi fikk prøve i betaen er milevis bedre enn de som var i destiny vanilla etter min humble mening. Eneren gikk det mest ut på å komme seg til soner, stå stasjonær der å overleve bølger av fienderen, når du kom til strike bossen handlet det nesten bare om å nærmest finne exploits/hjemmested å stå ganske stasjonær der. I det vi fikk prøve på 2eren hadde det i mye større grad en mmo dungeon feel over seg og en langt mer naturlig progresjon, mindre stilleståing bak et dekke og mer bevegelse over hele linja. De forskjellige nivåene strike bossen gikk igjennom før vi fikk knertet han var og et friskt pust med faktiske angrep vi måtte lære litt å dodge som mikset det opp litt, håper dette ikke er en best case mission men at andre og følger denne standarden.

 

I approve :)

Lenke til kommentar

Ganske middelmådig spill, er det ikke? Man kan ikke ha spilt særlig mange FPS-spill om man synes dette er toppen av lykke. Virker som de har sett på alle spillmoduser som finnes i populære FPSer, lagd en egen middelmådig versjon av alle sammen, nedskalert alt pga elendig ytelse på konsoller, og puttet det i en pakke. Blir som å spille California Games. Ja, man kan gjøre "masse forskjellig", men hjelper ikke det når alt er så slapt gjennomført.

Lenke til kommentar

Tror nok jeg blir å vente med kjøp til man ser hvor mye som faktisk er i spillet.

Om et oppdrag tar ca 30-ish min og et raid eller strike tar det samme å spille gjennom koker det fort ned til hvor mange oppdrag / raids det er i spillet ved launch.

 

Nå har jeg ikke spilt Destiny 1, men mener å huske det var mye snakk om hvor lite det var å gjøre når spillet lanserte noe denne siden også viser frem:
https://howlongtobeat.com/game.php?id=14358

 

Om det samme gjentar seg nå føler jeg det blir bedre å vente til det kommer en GOTY / complete edition versjon eller noe til nedsatt pris.

 

Siden jeg ikke er en som må finne "alt" av hemmeligheter blir det rett og slett for lite innhold til 500 penger.

Lenke til kommentar

Tror nok jeg blir å vente med kjøp til man ser hvor mye som faktisk er i spillet.

Om et oppdrag tar ca 30-ish min og et raid eller strike tar det samme å spille gjennom koker det fort ned til hvor mange oppdrag / raids det er i spillet ved launch.

 

Nå har jeg ikke spilt Destiny 1, men mener å huske det var mye snakk om hvor lite det var å gjøre når spillet lanserte noe denne siden også viser frem:

https://howlongtobeat.com/game.php?id=14358

 

Om det samme gjentar seg nå føler jeg det blir bedre å vente til det kommer en GOTY / complete edition versjon eller noe til nedsatt pris.

 

Siden jeg ikke er en som må finne "alt" av hemmeligheter blir det rett og slett for lite innhold til 500 penger.

Det er bortimot like mye å gjøre i Destiny 2 vanilla, som det er i Destiny 1 med all dlc som betyr en god del. I tillegg får d2 dlc det også :)

Lenke til kommentar

Ganske middelmådig spill, er det ikke? Man kan ikke ha spilt særlig mange FPS-spill om man synes dette er toppen av lykke. Virker som de har sett på alle spillmoduser som finnes i populære FPSer, lagd en egen middelmådig versjon av alle sammen, nedskalert alt pga elendig ytelse på konsoller, og puttet det i en pakke. Blir som å spille California Games. Ja, man kan gjøre "masse forskjellig", men hjelper ikke det når alt er så slapt gjennomført.

Ikke akkurat enig der. Det er vel det mest visuelle fps vi har per dags dato og ingenting er nedskalert. Betaen har ikke open world elementene men singleplayer og "events". I hovedspillet må man jo kjøre og fly for å komme seg mellom plasser. Destiny var meget stort og dette er vel større. Skytingen er det kvalitet over og abilitiene er knall også. Det er tross alt Bungie som har laget dette, de kan virkelig dette. Det er utrolig sjeldent til aldri at jeg sitter med adreanlinrush når jeg spiller singleplayer men i beten her gjorde jeg det. Grafikken, gameplayet og musikken og lydbildet generelt sammen var langt over bra. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ganske middelmådig spill, er det ikke? Man kan ikke ha spilt særlig mange FPS-spill om man synes dette er toppen av lykke. Virker som de har sett på alle spillmoduser som finnes i populære FPSer, lagd en egen middelmådig versjon av alle sammen, nedskalert alt pga elendig ytelse på konsoller, og puttet det i en pakke. Blir som å spille California Games. Ja, man kan gjøre "masse forskjellig", men hjelper ikke det når alt er så slapt gjennomført.

Nå skal det sies at denne betaen er vesentlig mindre enn hva betaen til Destiny 1 var. Denne mangler free roam mulighetene og alt som har med story etter åpningssekvensen å gjøre. Denne betaen er myntet på multiplayer og åpningssekvensen er bare slengt på som en bonus, siden den alt ble vist på E3 i juni.

Lenke til kommentar

 

Tror nok jeg blir å vente med kjøp til man ser hvor mye som faktisk er i spillet.

Om et oppdrag tar ca 30-ish min og et raid eller strike tar det samme å spille gjennom koker det fort ned til hvor mange oppdrag / raids det er i spillet ved launch.

 

Nå har jeg ikke spilt Destiny 1, men mener å huske det var mye snakk om hvor lite det var å gjøre når spillet lanserte noe denne siden også viser frem:

https://howlongtobeat.com/game.php?id=14358

 

Om det samme gjentar seg nå føler jeg det blir bedre å vente til det kommer en GOTY / complete edition versjon eller noe til nedsatt pris.

 

Siden jeg ikke er en som må finne "alt" av hemmeligheter blir det rett og slett for lite innhold til 500 penger.

Det er bortimot like mye å gjøre i Destiny 2 vanilla, som det er i Destiny 1 med all dlc som betyr en god del. I tillegg får d2 dlc det også :)

 

 

Ah. Greit å vite da.

Blir vel kanskje et kjøp rundt release alikavel da.

Lenke til kommentar

What you need to get Destiny 2 running at 60 fps in 4K

 

 

 

"Something important to note with the above tests is that the only way to consistently get above 60 fps at 4K and nearly maxed out settings is to have 1080 SLI or 1080 Ti SLI—anything less and you're going to come up short. SLI isn't without issues, however, as minimum framerates don't scale all that much, so even though 1080 Ti averages well above 60 fps, there are periodic dips into the 40-50 fps range."

 

mNMypGB7YsmHWzNLyZDWRR-650-80.png

 

Recommended 4K gaming settings for each GPU:

 

 

I decided to take each card and rather than testing at the same settings for comparison, instead I tried to find the best settings possible that would still average over 60 fps.

 

  • GTX 1080 Ti SLI: use the highest preset and then set DoF to High.
  • GTX 1080 Ti: use the highest preset and then set DoF to High.
  • GTX 1080 SLI: use the highest preset and then set DoF to High.
  • GTX 1080: use the high preset, then turn off SSAO and DoF.
  • GTX 1070: use the medium preset, then turn off SSAO and DoF.
  • GTX 1060 6GB: use the medium preset, turn off SSAO and DoF, and set resolution scaling to 75.
  • RX Vega 64: use the medium preset, then turn off SSAO and DoF.
  • RX Vega 56: use the low preset, then set Texture Quality and Shadow Quality to lowest.
  • RX 580: use the medium preset, then turn off SSAO and DoF, and set resolution scaling to 75.

mSeRF5Qj9iq9VzoXDtZzXC-650-80.png

 

Syns dette er/var utrolig irriterende: "Bungie har nemlig lukket støtte for mange opptaks-, strømme- og benchmarkprogrammerDette er gjort slik at det ikke skal kunne legges inn kode fra tredjepartsprogrammer og dermed gjøre det vanskeligere for folk å jukse i spillet. - iTavisen.

 

Shadowplay og Xsplit fungerte dog (sistnevnte om man recorder Desktop / ikke via "Game: Auto Detect"), men Shadowplay har uansett ikke noen fps "benchmarker" / måling av average. :/ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

SLI scaler ikke spesielt godt i betaen hos meg vertfall, ene titanen (maxwell) ligger på +- 90% load hele tiden mens den andre ligger på 30-40% load. Tipper scalingen blir en del bedre når det kommer til release og forhåpentligvis en ny driver update. Har uansett rundt 100 fps i 3440x1440P så jeg klager ikke uansett, langt over forventningene mine når det kommer til optimaliseringen av spillet vertfall på beta fasen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror spillet blir knallbra for PvE men PvP delen må jeg si var rimelig laber. Kartene er altfor små med tanke på at alle spiller som supersoldater med abilities. Vært mye kulere å hatt et åpent kart hvor vi kunne kriget om objectives på. Kartet som er nå er jo mindre enn de_aztec i CS. For et spill som handler så mye om epic loot og grinding så burde PvP delen være bedre enn det her. 

Lenke til kommentar

Vi roamade runt hela strikemappen i går, alltså såg oss runt det linjära i dungeonen och det var massor med fighter överallt med vågor av elites som kom emot oss. Tips innan beta tar slut, se er omkring i Strike. Var jävligt artigt. Massa elites så ammo tar inte slut.

 

Visuellt ett masterpiece av ett fps detta. Flytet i spelet gör att många andra spel borde se vad de gör. Att ha en 144hz eller mer på skärmen gör detta vanvittigt enkelt att sitta i flera timmar utan att bli sliten. Såg inte till någon tearing över 150fps heller, men nu är jag inte känslig för det. Gina Torres (Suits, Matrix etc) röst i sig själv gör att man blir våt i byxorna. Hon var väl med i första också tror jag.

 

Jag har inte sett eller spelat vanilla så jag har inga som helst förväntningar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...