Rolf Kristensen Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Austin Van Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Kult med slike nostalgi bilde og et fint slikt Rolf ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Ser vi ikke hjulene, eller har den ikke hjul? Artig doning, og utrolig å få tatt et bilde på en veteranutstilling uten at det er en masse uromomenter rundt Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. august 2017 Forfatter Del Skrevet 28. august 2017 Ser vi ikke hjulene, eller har den ikke hjul? Artig doning, og utrolig å få tatt et bilde på en veteranutstilling uten at det er en masse uromomenter rundt Den har hjul, bare litt ekstra lave hjulbuer Det var ikke lenge etter at jeg tok bildet at det parkerte biler på siden av denne ja. Alltid en utfordring det, med tett parkerte biler og masse folk overalt. Mange takk for kommentaren Helene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. august 2017 Forfatter Del Skrevet 28. august 2017 Kult med slike nostalgi bilde og et fint slikt Rolf ? Mvh Leif ? Mange takk Leif ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Artig portrett av den gamle doningen! Tror ikke jeg har sett denne før. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Ja, den raue bulldogen der skilte seg nok ut. Ser ut som den hat D-nummer og følgelig antagelig hjemmehørende i hedmark en plass. Husker jeg hadd e 2 tusenmetere på taket på den Ford Transiten 1978 jeg hadde en gang i tia med oppbygd tak og tvillinghjul bak - 3,5 tonns med 3 liters motor. Fikk for mye lys inn ruta så jeg brukte dem sjelden. Kom til å tenke på det nå da jeg så lampa oppe på denne. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Kult med slike nostalgi bilde og et fint slikt Rolf Mvh Leif Mange takk Leif ! Mvh. Rolf Bare hyggelig ! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Hvor er hjulene henne ? ser lidt sjovt ud fint billede vh Sus Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. september 2017 Forfatter Del Skrevet 2. september 2017 Hvor er hjulene henne ? ser lidt sjovt ud fint billede vh Sus Hjulene befinner seg ett eller annet sted under bilen. Den er fullt kjørbar Takk for kommentaren ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg