n1tro Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Heisann, Jeg lurer på å kjøpe et Asus Geforce 4 Ti 4600 av en bekjent og lurer derfor på hva aktuell pris er på det kortet for tiden? Det er selvfølgelig brukt en stund, og viften må jeg kjøpe ny da den har tatt kvelden.. Er det noen som har et glimt av peiling på hvor mye man gir for et slikt kort for tiden? Lenke til kommentar
picachu Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Det lå noen sånne på denne siden igår til 1050,- Brukt tenker jeg 6-700,- max. Skal du ha noe bedre så må du vel sikkert legge ut 13-1400 til et radeon 9600 pro kort. [edit] viften var gått ?.... 5-600,-da Endret 7. desember 2003 av picachu Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Det ligger et Ti 4200 der nå til 1050,-, ikke et Ti 4600.. Men det har kanskje blitt solgt? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Du må nok regne med det, ja. Men følg med på QXL, er du heldig kan du jo finne et til bare 7000,- eller deromkring! *brøler av latter* Sjekk bruktmarkedet og (linken øverst på skjermen), og hold et øye med demo delen hos Komplett, det ramler stadig inn noe nytt der. Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Det er ikke problemer med tilgangen til kortet jeg har. Jeg bare lurer på hvor mye som er fornuftig å gi for et slikt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå