TheIlluminated Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Topic beskriver det meste, er ute etter god kjøling til mine to kommende Raptorer som såklart skal i RAID 0 og vil ha luftkjøling i form av drevramme. Noen som vet om hvor jeg får tak i det? Jeg har letet overalt men finner liksom ingenting. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 hva slags kabinett har du? spesielt chieftech pleier å ha den fine tingen ved HD rammene at du kan stappe inn en 80mm vifte der som blåser på opptil 3 disker. jeg gjør dette og diskene mine er aldri varme, da mener jeg kjølige! selv ikke når jeg kopierer store mengder data fra disk til disk hvis det var dette du mente... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Nope, rene drevrammer, som man kan ta ut og slikt, har Lian Li PC60USB og vil ha drevramme. På microplex ser du hva en drevramme er hvis du ikke vet det. Det er slikt jeg vil ha, men finns ikke til S-ATA. :/ Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 jaja, jeg trodde kanskje du mente en ekstra som du stapper inn i kabbinettet. på 3dfxcool har de en fin en. skavise denne her, er det slik du mener? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Flott den, men har ikke S-ATA kobling. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Er dette noe for deg ? Eller kanskje dette er perfekt ? [edit] hmm... den der siste må jeg vurdere STERKT ! den så perfekt ut for mitt system. Takker for ideen Basus Endret 7. desember 2003 av picachu Lenke til kommentar
picachu Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Flott den, men har ikke S-ATA kobling. huh ? hva var overskiften i topic da ? var det ikke ? Drevramme m/kjøling til S-ATA disker? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Jeg takker så mangt, men det blir litt mer enn det jeg var ute etter, men den første likte jeg svært godt! Takker meget for svaret! Hvis dere finner mer, tas det med hjertelig takk! EDIT: Det er bare så fancy og mer sikkert, skal jo ha dem i RAID 0 og vil bare at det skal være så sikkert så mulig, blir ikke så skøy som en av dem gikk til ****** pga av varme, og det er jo meget unødvendig også. EDIT:2 Kos å se at sensur virker, hihi, og det er jo spesielt ved tanke på S-ATA disker, det er jo det som er i topic ja. Endret 7. desember 2003 av Basus Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Kan du ikke bruke en heatpipe basert kjøler ? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Hmm, vet du om noen tester av det? Det ser rett og slett spinkelt ut. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Test her: http://www.overklokking.no/cooling/diverse...2hc1/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå