Gå til innhold

Ny laptop til studier, maks 7000 ,-


Anbefalte innlegg

God dag,

 

Dama skal kjøpe ny laptop, i den anledning ønsker vi at hun får mest mulig pc for pengene, og jeg lurer på om dere har noen gode anbefalinger? =)

  • Laptopen skal hovedsaklig brukes til studier, surfing, lagring av bilder, netflix og har ikke store krav sånn sett, feks mtp grafikkort. Men hun ønsker en robust maskin som har grei ytelse til den bruken. Det er pluss om det er SSD, men ikke et krav, da hun ønsker å ha god lagringskapasitet. Ellers er det også supert om pcen er relativt lett og hendig, så jeg tenker rundt 13".
  • Prisantydning/budsjett er maks 7000, gjerne rimligere om mulig.
  • Ellers ingen spesielle preferanser, men mest mulig pc for pengene, uavhengig hardwaremerke, det er ikke preferanser om den er AMD- eller intel- basert.

 

På forhånd takk!

 

Mvh Hans Olav

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God dag,

 

Dama skal kjøpe ny laptop, i den anledning ønsker vi at hun får mest mulig pc for pengene, og jeg lurer på om dere har noen gode anbefalinger? =)

  • Laptopen skal hovedsaklig brukes til studier, surfing, lagring av bilder, netflix og har ikke store krav sånn sett, feks mtp grafikkort. Men hun ønsker en robust maskin som har grei ytelse til den bruken. Det er pluss om det er SSD, men ikke et krav, da hun ønsker å ha god lagringskapasitet. Ellers er det også supert om pcen er relativt lett og hendig, så jeg tenker rundt 13".
  • Prisantydning/budsjett er maks 7000, gjerne rimligere om mulig.
  • Ellers ingen spesielle preferanser, men mest mulig pc for pengene, uavhengig hardwaremerke, det er ikke preferanser om den er AMD- eller intel- basert.

 

På forhånd takk!

 

Mvh Hans Olav

Kan kanskje vente til Komplett sitt salg, for å se om det kommer noen gode tilbud på pc-er? :)

 

https://www.komplett.no/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...