Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal alt dette her bety!

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en gutt for litt over 1 mnd siden. Han var egentlig bare ett One night stand. Men så ble det til at vi har holdt kontakten fram til nå.

Han var veldig klar i begynnelsen på at han ikke ønsket noe forhold/noe seriøst.

Forsåvidt jeg også i og med jeg kom nylig ut av ett forhold.

Så har det seg slik at vi har vært mye i lag. Jeg har blitt introdusert for broren, vært med han på jobb hele 2 ganger å fått hilst på kollegaer. ( Jobber som fiskeoppdretter, og har mye frihet i jobben )

Vært med han på hyttetur, hilst på en kompis av han.

Han har vært med meg i familiebesøk og 50 års dag til min stemor. Tok meg med ut for å spise på bursdagen min, spanderte alt og oppførte seg ikke annerledes på noen som helst måte.

Var like god og grei som alltid.

Må nevne at jeg også har vært med å deltatt på både fotball treninger og 2 kamper.

Så alt i alt har vi gjort mye sammen utenom bare sex og kos.

Han har sagt vi holder på og at han ikke har truffet noen jenter etter han møtte meg.

Han sier han holder på med en jente til jenter som er intr i han.

Broren har addet meg på face og han snakker fint til broren om meg mens jeg er der.

Og skryter over hvor like og spesiell jeg er ?

Broren sa til han at han måtte slå seg til ro med meg når vi var der for jeg virket så ordentlig og "kul".

Han snakker mye om meg til både kollegaer og venner ?

Tar bilder av meg når jeg er med han og virker rett og slett genuint intr i meg.

Han sier jeg er spesiell og unik og ikke som alle andre.

Han er glad i meg og bryr seg og meg.

Han sier jeg må snakke med andre gutter å gjøre det jeg føler for, at han ikke kan nekte meg å ha sex med andre eller snakke med andre.

Men han liker det ikke og vil helst ikke få vite noe om det om det skulle skje.

Men så har det seg slik at han har et ganske høyt antall partnere bak seg, men allikavel syntes jeg at han klarer å få meg til å fortrenge det på en eller annen måte.

Han sier han liker å være med meg og tar intinativ.

Noen ganger syntes jeg at jeg må mase litt på han og han kan bli veldig ensformig i svarene sine.

Akkurat som han blir litt lei av å snakke, greit nok det.

Kan også nevne at i helgen ofret han å være med kamerater på byen for å være med meg. Dette er andre gangen han gjør det.

Han kom dessuten uanmeldt ut til meg med han ene bestevennen sin for å hilse på meg???

Veldig fint gjort.

I såfall poenget mitt var at i går så forandret alt seg litt.

Jeg sa at jeg ønsket at han skulle møte min mor i og med at han har møtt så mange på min far sin side.

Hvorfor skal han ikke møte min mor da liksom?

Da sa han at han ville gjerne det, men ville ikke gi noek falske forhåpninger.

I og med at han ikke ønsket noe seriøst eller forhold på en god stund?

Men når han sier vi holder på hva mener han med det da ?

Han sier at han ikke ønsker noen andre jenter for øyeblikket, men om det skulle skje så ville han ikke føle at han bør ha dårlig samvittighet eller føle han er utro?

Hva er greia???? Og at han ikke vil såre meg om jeg ønsker noe mer?

I tilegg så snakker han i fremtid hele tiden. Som du bør møte han og han, jeg skal lage den og den middagen til deg osv?

Som han vil at vi skal være sammen, men samtidig ikke?

Jeg blir ganske usikker og frustrert?

Og i går når jeg nevnte at jeg kunne komme å se på den ene kampen han skulle spille på fredag så sa han at - Nja., det kan bli litt mye? Men du vet jo hvordan jeg er. At han liker å være litt alene og ha guttetid.

Den ser jeg helt fint og respekterer.

Men han vil gjerne være med meg til uken også til helgen igjen sa han.

Gutter og jenter ... gi meg noen råd for jeg står å klør meg i hodet og er ganske så forvirret her jeg sitter.

Endret av Stine95
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ganske ferskt enda så dere er i en fase hvor han ønsker å bli kjent med deg men ikke vil ofre sin frihet som singel heller, noe som ikke er galt i seg selv.

Hvis du er OK med tanken på at han randomly kan finne på å ha seg med ei annen jente en kveld fordi han føler for det så bare fortsett å heng med han, men han er veldig, veldig klar på at han ikke ønsker noe seriøst nå. Du burde kutte kontakten eller stille ultimatum hvis du føler at du ikke klarer å være sammen med han samtidig som han er fri og singel. Dere er på dealern, som jeg pleide å kalle det som tenåring. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...