johnnyhny Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Hei, Jeg har valgt matematisk analyse i år.. og idiotisk nok så er det ingen fasit ute på nettet på BI siden enda.. ikke engang en fasit til en eksamen oppgave fra 2015. Om det er noen her som er flinke i matte, eller eventuelt har gjort denne hefte her før. Kan dere legge ut svar osv takk det er litt kjedelig å jobbe med oppgaver du verken vet svaret på eller kan sammenlignes med andre.. Nå vet jeg ikke engang om det jeg gjør er riktig :/ Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Det burde være mulig skaffe en lærebok som også inneholder fasit på øvingsoppgaver. Eller er du helt bundet til det ene heftet? Lenke til kommentar
johnnyhny Skrevet 28. august 2017 Forfatter Del Skrevet 28. august 2017 Det burde være mulig skaffe en lærebok som også inneholder fasit på øvingsoppgaver. Eller er du helt bundet til det ene heftet? Lærebok har jeg. Problemet er jo at eksamen oppgaver er som regel mye vanskeligere enn læreboka. Og det er akkurat det jeg vil jobbe med Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Har du spurt noen som har tatt faget før deg? Eventuelt foreleser eller stud.ass? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Pleier ofte å legges ut på itslearning-siden til faget. Ta evt. kontakt med kursleder/foreleser dersom det ikke er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå