Mr_blue Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Har akkurat selv kjøpt meg en whitebox cl50 på juletilbud. Er meget fornøyd. Mitt eksemplar lager i allefall ikke en eneste lyd. Visste ikke at en PC kunne bli så stille. Viften starter litt ekstra under spill, men det er ikke noe høy lyd. Ellers er maskinen helt topp! De mailene/spørsmålene jeg har sendt til Whitebox har hele tiden blitt proffesjonelt behandlet og jeg har fått svar fort. Servicen virker upåklagelig så langt. Bestilte min whitebox tirsdag forrige uke. Henten den på posten 2 dager etter. Jeg ser ikke noe grunn til å velge Zepto fremfor Whitebox.... Whitebox bør ha mye større omsetning enn Zepto hvis de forstetter slik de gjør. Siden pentium-m har blitt billigere i høst har jeg ikke sett noe nedgang i pris hos zepto. Kun whitebox som har fulgt med. Det skal ikke være så stor forskjell i fortjeneste på et produkt som Zepto har med denne maskinen mener nå jeg... Kjører nå både Linux(redhat) og winXP smertefritt på maskinen. Mangler litt konfigurering i linux ennå da... Noen som har erfaring med linux på cl50?? så post gjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå