PolPot Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Jeg har en Dell XPS 15 i7-7700/16/512. Etter 3 onsite reparasjoner og 1 innsendinger til Infocare har jeg nå blitt enig med Dell om retur. Er det noen som har gode tips om en erstatter for denne. Jeg har sett på Asus ux550ve, Asus gl502vs og MSI gs63vr. Jeg ønsker en kombinert office og spillmaskin i lite format. Jeg har også vært innom multicom. Problemet med å velge er at endel av disse maskinene ikke har nvidia primus som reduserer støyen betraktelig ved vanlig bruk. Jeg har også sett på Thinkpad L570, men her er jeg begrenser til Intel hd graphics 620 og jeg skulle gjerne hatt litt mer kraft til spill. At maskinen kan dra spill som Civ VI og Sniper Elite er ønskelig. Kjør debatt! Meninger mottas med glede! Lenke til kommentar
Patkaaa Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Har du bare vært uheldig med XPS eller..? Tenker å kjøpe meg en nå om et par dager. 1 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Har du bare vært uheldig med XPS eller..? Tenker å kjøpe meg en nå om et par dager. Bruker XPS og Precision på jobb, aldri hatt noen problemer med dem 40-50 maskinene vi har. Lenke til kommentar
Patkaaa Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Har du bare vært uheldig med XPS eller..? Tenker å kjøpe meg en nå om et par dager. Bruker XPS og Precision på jobb, aldri hatt noen problemer med dem 40-50 maskinene vi har. Så XPS er noe du virkelig anbefaler? Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Kommer helt ann på bruksområde, eneste jeg ikke liker er touhskjermen. Men det er dog derfor vi har både XPS og Precision M5520 Lenke til kommentar
PolPot Skrevet 2. september 2017 Forfatter Del Skrevet 2. september 2017 Den jeg hadde 1ste onsite byttet skjerm pga ødelagte pixler og defekt ordskiller 2ndre onsite byttet palmrest pga voldsom knaking Innsending til Infocare pga høy temp prosessor og batteri 3dje onsite byttet skjerm pga knaking i hengsler. Idiotisk å bytte skjerm pga det. Knakte fortsatt. Etter dette knakk en del plast bak ved hengslet til venstre og DA sluttet knaking.m samt sprekker mellom plast og aluminium pga feil montering. Etter div krangling kalte Dell det goodwill når de tok den tilbake. Forbanne tull. Maskina hadde feil og Dell hadde havnet i møte hos forliksrådet om de ikke hadde gitt seg. Jeg har bygd stasjonære pc-er siden 1987 så tør påstå at den maskina og servicen var møkk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå