Gå til innhold

RYKTE: – iPhone 8 lanseres 12. september

Anbefalte innlegg

10.000 for en telefon som kun kan lades 500 ganger/eller varer ca 1,5 år etter bruk... folk som kjøper slikt idiotisk dyrt dilldall må være helt ute på jordet. At folk blar opp 10 lapper på en telefon som har levetid på så kort tid må være spenna gærne i huet!! Sjekk selv om dere ikke tror det jeg sier. Øeste det selv for KUN FÅ UKER SIDEN. Tror det var Dinside.

1,5 år??? Mine varer i 3 år.. Da bytter jeg fordi den er treg. Som regel ender den da opp hos noen jeg kjenner, som har telefonen i 1,5 år til.

Men allikevel er jeg enig. 10 000 kr for en telefon er galskap!!! Og da snakker jeg for min egen del. Andre får gjøre som de vil :-).

Endret av Svampebob_1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

10.000 for en telefon som kun kan lades 500 ganger/eller varer ca 1,5 år etter bruk... folk som kjøper slikt idiotisk dyrt dilldall må være helt ute på jordet. At folk blar opp 10 lapper på en telefon som har levetid på så kort tid må være spenna gærne i huet!! Sjekk selv om dere ikke tror det jeg sier. Øeste det selv for KUN FÅ UKER SIDEN. Tror det var Dinside.

Men når det kommer til bærbar PC (windows da) så skal den Helst koste 1990,- så klages det på hvor treeeg den er! xD

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du vet jo ikke hva du snakker om.

Har hatt flere iphoner som har både 1000 og 1500 ladesykluser uten at det er noen større problemer knyttet til det inn på verksted.

hilsen Samsung S8 bruker.

Jo han vet hva han snakker om

Les det apple skriver med liten skrift du. At ditt batteri avviker i positivt fortegn, betyr ikke at alle batteri gjør det. Og er du uheldig å får et dårlig batteri i din iphone, ja så skylder apple på deg og du må kjøpe nytt selv, om batteriet har mottatt 400 ladesykluser eller mer....

Koster under tusingen for nytt batteri inkludert bytte, er vel heller inngangsprisen som er problemet med iphone.
Lenke til kommentar

Når en er vant med telefoner som må lades 2 ganger daglig er det ikke vanskelig å forstå at du tror dette. Prisen er høy ja men dette med lading vet du tydeligvis lite om, og du er ikke vant til kvalitet. Har nå hatt min iPhone 6 siden den ble lansert og har nådd 271 sykluser. Går som regel 2-3 dager mellom hver lading, ved hard bruk 1 gang pr dag.

Lenke til kommentar

Den tar dobbelt så lang tid å trådløs lade den opp som de andre eks Samsung,

Kanskje man skal vente til Apple presenterer de nye telefonene?

Det er rykter som ikke vil gjengis eller besvares, mange håper ikke på dette, og kanskje, men mange håper ikke at det blir egne iphone ladere, og ikke andre trådløse puter støtter,,,, snakk om skit

Lenke til kommentar

Den tar dobbelt så lang tid å trådløs lade den opp som de andre eks Samsung,

Kanskje man skal vente til Apple presenterer de nye telefonene?

Det er rykter som ikke vil gjengis eller besvares, mange håper ikke på dette, og kanskje, men mange håper ikke at det blir egne iphone ladere, og ikke andre trådløse puter støtter,,,, snakk om skit

Fordelen er jo at ingen blir pålagt å kjøpe det uansett hva de kommer med.

Lenke til kommentar

At ditt batteri avviker i positivt fortegn, betyr ikke at alle batteri gjør det. Og er du uheldig å får et dårlig batteri i din iphone, ja så skylder apple på deg og du må kjøpe nytt selv, om batteriet har mottatt 400 ladesykluser eller mer....

Det er ikke MIN telefon jeg snakker om, jeg har Samsung.

Jeg mottok veldig mange iphoner (og andre merker forøvrig) som skulle inn på verksted. Om du tror "reglene" er anderledes for andre merker, så vet heller ikke du hva du snakker om :)

Lenke til kommentar

Hvilke behov finner de på?

Jeg får håpe at det er noe hvis ikke er det jo ingen grunn til å kjøpe den.

For å snu det på hodet. Hva er det denne kan gjøre som min 6+ ikke kan og som jeg faktisk har bruk for?

Det var jo du som skrev at de "prøver å finne behov ingen har". Da er det du som må forklare hva du mener med det.

Hva iPhone 8 kan gjøre vet vi i grunn ikke. Det er mye rykter, men vi får vente og se.

Hva kan en Galaxy S8 gjøre som en billig plasttelefon til tusenlappen ikke kan gjøre, forresten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Du leste tydeligvis ikke den artikkelen spesielt nøye.

Når det er sagt, så er 10.000 kr altfor mye for en mobiltelefon. Kommer ikke til å kjøpe meg en slik med mindre jeg får tak i en brukt en til en god pris. Apple lager bra telefoner, det skal de ha, men prisene begynner å bli smått latterlige nå.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

At ditt batteri avviker i positivt fortegn, betyr ikke at alle batteri gjør det. Og er du uheldig å får et dårlig batteri i din iphone, ja så skylder apple på deg og du må kjøpe nytt selv, om batteriet har mottatt 400 ladesykluser eller mer....

Jeg mottok veldig mange iphoner (og andre merker forøvrig) som skulle inn på verksted. Om du tror "reglene" er anderledes for andre merker, så vet heller ikke du hva du snakker om :)

Det er vel kun apple som nekter deg en garanti/reklamasjon ved 400 ladesykluser. Det er vel ingen andre, iallefall meg bekjent, som har dette skrevet i kjøpsbetingelsene med liten skrift.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Det er vel kun apple som nekter deg en garanti/reklamasjon ved 400 ladesykluser. Det er vel ingen andre, iallefall meg bekjent, som har dette skrevet i kjøpsbetingelsene med liten skrift.

Har du lest kjøpsbetingelsene fra alle mobilprodusenter?

Lenke til kommentar

Nå er heldigvis et batteribytte på en iPhone enkelt nok, til at de fleste får det til selv...

Og det er IKKE dyrt.

Ja men det betyr jo ikke nødvendigvis at det blir like enkelt på iPhone 8, så må bare vente til ifixit har sett på saken

Alle de andre modellene har jo samme prosedyre, så trur nok det går helt fint ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...