toth Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Ble lagt til som venn av en tilfeldig profil, https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=456010, det ser ut til å være noe humbug? Om megBacklink profile is simply tex links, these links are created on profile pages of many different websites and they are linked to your site. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Det finnes en "rapporter" knapp nede til høyre inne på alle profiler, sånn til info. Ser merkelig ut ja, skal få admin til å sjekke det ut Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Vi har hatt noen av disse før. Bare rapporter bruker som aklla sier og fjern den som venn. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. august 2017 Forfatter Del Skrevet 28. august 2017 Topp - hva er det for noe, og hva har de å hente på å opprette profil her og legge til venner? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) De legger deg til som venn, du går inn på profilen for å se hvem det er, og der ligger det gjerne reklame. Tipper jeg Ut fra det jeg vet har disse også sendt ut reklame pr PM. Er ikke så lenge siden jeg selv fikk 2 slike venneforespørsler forresten, det var neppe lurt Endret 28. august 2017 av aklla Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 (endret) Hva skjer hvis man havner i en PM samtale med dem? Det virker sånn om Doktor... er en sånn. Hun er tydelig fersket siden profilen hennes er borte. Sånn sett er jeg ikke redd på noen måter, er åpen om det meste, hvis folk spør. Men uansett er det greit å hvite i tilfelle hvis man tviler eller mistenker en rar profil og hva som vil skje hvis man havner i en samtale med dem. Endret 30. august 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Det skjer jo ingenting utenom det som blir sagt i samtalen. Skjønner ikke helt hva du mener? Du kan alltid raportere en bruker, hva samalen inneholder avgjør hva som kan skje. Gir du opp kortnummeret ditt kan du bli svindle f.eks.. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) Det skjer jo ingenting utenom det som blir sagt i samtalen. Skjønner ikke helt hva du mener? Du kan alltid raportere en bruker, hva samalen inneholder avgjør hva som kan skje. Gir du opp kortnummeret ditt kan du bli svindle f.eks.. Det blir jo vanskelig å raportere personen, når han/hun alt er avslørt/utestengt. Det jeg mener, er at man vet jo aldri at den man snakker med, hva han,hun er utetter. For å sanke inn privat informasjon, for å bruke det på seg selv, eller utnytte det. Denne tråden fikk mine øyner enda mer opp på akkurat det. Endret 31. august 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Jeg vet ikke helt hva du snakker om, men ingen brukere forsvinner, selv om de er utestengt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Jeg vet ikke helt hva du snakker om, men ingen brukere forsvinner, selv om de er utestengt. Jeg kan ikke utdype meg bedre en det der. :hm: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå