AnonymDiskusjon Skrevet 29. august 2017 Forfatter Del Skrevet 29. august 2017 Jeg tror jeg bare må jobbe mer med meg selv jeg. Jeg er ikke normal. Hvis det dukker opp noen er vel det bra. Anonymous poster hash: e1521...f16 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Et forhold er ikke magisk medisin som skal fikse deg. Et forhold beriker et allerede rikt liv, hvis man ikke klarer å være tilfreds med tilværelsen alene er det er ekstremt dårlig utgangspunkt å ha når man innleder et forhold. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. august 2017 Forfatter Del Skrevet 29. august 2017 Stemmer nok det. Jeg vil egentlig bare ha noen å kose med. Anonymous poster hash: e1521...f16 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Jeg sa ikke noe om statusen min til første jenta jeg lå med heller, og det gikk helt fint. (hvor vanlig er det egentlig å si det?) Nå spørs det så klart på alderen, jeg tenker vel at om man sier noe sånn i alder av 32 så vil motparten nok ikke være veldig fokusert på seksualiteten, men mer på jomfrudommen. Jeg tror faktisk mange jenter ville trukket seg med mindre man hadde innledet et romantisk forhold i forkant. Det er uansett ikke meg bekjent vanlig å snakke så mye om antall sexpartnere med fremtidige partnere, enten det er 0 eller 100 Hvilke problemer er det du mener det kan skape senere? Wow! Og det trodde du på? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Jeg tror nok ingen noensinne vil ha meg, eller engang like meg. Det får være konklusjonen på dette. Lurer på om jeg tar repern en gang, det vet jeg ikke, bare nevner det i og med hvor ensom jeg føler meg. Anonymous poster hash: e1521...f16 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Wow! Og det trodde du på? Trodde på? Hvorvidt det gikk fint er vel en subjektiv vurdering, var ikke noe problem for min del, hva hun syns vet jeg ikke, men jeg kan ihvertfall ikke huske at hun menet det gikk noe galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå