Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp! Får ikke logget inn på facebook!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg midlertidig deaktiverte fb brukeren min for 2-3 år siden, men har logget innom et par ganger for å sjekke noe, og så deaktivere den igjen få ganger i løpet av de årene.

Nå er det ca 1 år siden jeg var inne sist, og når jeg logget på i sta, så fikk jeg opp denne siden (se bildet)

Det som er så utrolig frustrende er at jeg ikke får gjort noe som helst!

Det står som sagt please confirm your identity. Dette har aldri kommet opp før.

Jeg er i utlandet nå, kan det ha noe med det å gjøre? Sist jeg logget inn så var det i Norge..

Men det som er så plagsomt er at når jeg trykker på "continue" i den blåe boksen så står den bare å loader, altså spinner rundt. Det skjer abolutt ingenting, og jeg kommer meg ikke videre...

Jeg har prøvd å logge inn på forkjellige browsere, på pcen, telefon. Har også prøve å brukt

norsk vpn tjeneste, men det samme skjer hele tiden.

Har prøvd å laget nytt passord, men hjelper ikke. Får opp denne checkpoint siden hver gang,

hvor jeg er helt stuck nå...

Er det noen som vet hva som er galt her? Problemet også er at nå er fb profilen min åpen også,

fordi da jeg logget på ble den aktivert og synelig igjen. Noe jeg ikke vil at den skal være, men nå

får jeg ikke gjort noe som helst!

Jeg har prøvd, og lest over alt men finner ikke ut noe. Har også prøvd å sendt ID til facebook, men

får bare opp at denne kontoen er ikke låst derfor kan jeg ikke sende inn..

Vet noen hvorfor jeg ikke kommer videre? Vil det fungere vist jeg logger meg inn igjen når jeg er tilbake i norge kanskje? har jo prøvd norsk vpn, men det samme skjer...

Håper noen kan hjelpe meg, takk på forhånd!! 

post-437381-0-65447300-1503865888_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert få som synes det er suspekt at du aktiverer fra utlandet. Send en mail til fb så blir det nok ordnet.

Er umulig å kontakte facebook på mail/direkte kontakt. Helt håpløst... men skulle det ikke gå med norsk vpn da,

eller vil de fortsatt se at jeg er i utlandet? vet ikke helt hvordan det fungerer^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...