BoRsE Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 www.clan182.com / #clan182 @ quakenet (SoF2) og CoD server kommer veldig snart vi har ventrilio og TS2 servere og tryouts skal ikke bli vanskelig så fort vi får opp servern i løpet av uken --------------- -=[182]=-BoRsE {CL} Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Eg er vist blitt clanless. Sof2 Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Jasså... spiller du INF for tia da snowDOG =) hehe nei... tenkte meg det... enda en utolmodig CTF player som ikke orker å vente på sin tur... (fordi de du dør mye ???) hehe nei da... INFILTRATION = SKILLS! DO u GOT IT? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Spiller mye inf for tide ja. Korfor vet eg ikke men hater den ventingen forsatt. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Spiller mye inf for tide ja. Korfor vet eg ikke men hater den ventingen forsatt. Fordi du dør så mye =) mye fetere å få straff for at du dør, enn at du bare spawner hvert 4 sec...BORING! INF = SKILLS! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Gj gj. Har du testet den derre ICS mod greiene? Virket ganske kult. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Gj gj. Har du testet den derre ICS mod greiene? Virket ganske kult. hmmm nei har jeg ikke sett. har du sett at triple helix modden har kommet! 3lag mot hverandre! Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) hmm... virker interessant har spilt sof2 nå ca siden jeg fikk det i juni 2002 (eller var det mai, ihvertfall siden det kom til norge). Er ikke det meeeest skilled spillern som finnes, men presterer ganske ålreit det meste av tiden.. er tryout 1on1? liker ikke den måten for tryout, i og med at det er ganske sjelden i en inf kamp (jeg veit det ofte er det på slutten av hver runde i spillet) og ville selv heller foretrukket at man ble vurdert etter spilling over en lengre tid på servern deres.. er forresten på kanalen deres nå har kanskje sett meg på sof2 noen ganger, jeg har ihvertfall sett 182 folk.. spiller mest dem, men blitt litt inf i det siste. Ihvertfall, Are på sof2, `a` på irc Endret 11. desember 2003 av arehei Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 hmm... virker interessant har spilt sof2 nå ca siden jeg fikk det i juni 2002 (eller var det mai, ihvertfall siden det kom til norge). Er ikke det meeeest skilled spillern som finnes, men presterer ganske ålreit det meste av tiden.. er tryout 1on1? liker ikke den måten for tryout, i og med at det er ganske sjelden i en inf kamp (jeg veit det ofte er det på slutten av hver runde i spillet) og ville selv heller foretrukket at man ble vurdert etter spilling over en lengre tid på servern deres.. er forresten på kanalen deres nå har kanskje sett meg på sof2 noen ganger, jeg har ihvertfall sett 182 folk.. spiller mest dem, men blitt litt inf i det siste. Ihvertfall, Are på sof2, `a` på irc har ikke sett deg i det hele tatt på irc... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jaja eg er ihvertfall i TAG tryouts. Har aldri vært noe særlig flink i inf siden eg er altfor kamikazi eller kordan det når skrives men eg blir bedre og bedre. Ikke rushe så altfor mye. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Bare lurer(er min første dag på hardwere) hva er irc? noe tilsvarende mirc? finner ikke noe, når jeg søker på det... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 mIRC er ett program man bruker for å koble seg på IRC som du kanskje har brukt før. IRC=Internet Relay Chat. Altså chatte program. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Bare lurer(er min første dag på hardwere) hva er irc?noe tilsvarende mirc? finner ikke noe, når jeg søker på det... mIRC ja =) hehe join #clan182 @ quakenet =) snx der angående CoD (og sof2) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå