-Halvard- Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Har nettopp kjøpt meg en Samsung Galaxy S8. Har OneCall. Har merket at det er noe som heter Mitt Telenor på mobilen. Så mitt spørsmål er: er det noen fordeler ved å bruke Telenor når du har Samsung eller noe? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Mitt Telenor er kun en app som gir deg samme inneholdet fra mine sider , abbonnement status , faktura underlag , samtaler , dataforbruk osv. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Eneste reelle fordelen med å ha Telenor eller en operatør med Telenor-dekninger med en S8 er at du får både 4G Tale og Wifi Tale, noe OneCall ikke støtter per i dag. Utover det er Mitt Telenor bare en app som gir deg informasjon om abonnementet o.l. som @syar2003 nevner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 I Mitt Telenor kan man også bestille tjenester til abonnementer, som datapakker når man er utenfor EU. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Du har mest sannsynlig kjøpt en telefon med Telenor "branding". Du kan avinstallere alle Telenor-appene, men du vil ikke kunne få de nye nettverkmodusene som OneCall kanskje en gang kommer til å tilby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå