Goof Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har 5.1 surround på hovedkortet. Har en kabel som går fra Front Speaker Out til en Onkyo TX-SV 434 forsterker. Koblet den på CD inngangene på forsterkeren. Dette fungerer helt fint for mine front høytalere. Men jeg vill gjerne koble på mine to andre høytalere også. Har en kabel som går fra Rear Out på PCen, men aner ikke hvor jeg skal sette den inn på forsterkeren Forsterkeren har høytaler utganger for rear, front, center og sub så jeg går ut ifra at det er mulig. Høytalerene er koblet på Front og Rear. Håper noen kan hjelpe. Beklager mine dårlige "hi-fi termer" Om det er noe mer dere trenger å vite, bare spør. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 De er mulig at den forsterkeren din lager baklyden selv. Det blir feil etter min smak, så jeg bruker en ekstra forsterker på baklyden, og får gode justeringsmuligheter da. Guttene herihus som mixer sine egne opptak, tar bort baklyden, for som de sier, musikken er lager for to høgtalere(strereo). Lenke til kommentar
Goof Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Ja, det ville funket. Men vil jo helst ungå å kjøpe en til forsterker. EDIT: Skriveleif Endret 8. desember 2003 av Goof Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ja, det ville funket. Men vil jo helst ungå å kjøpe en til forsterker. Jeg bruker en gammel stereoradio, og det er sånnt man får rundtom hvis man kan bruke det til noe. Snakk med folk... kanskje du kan høre på rado når du ikke spller Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå