Gå til innhold

Erfaring med kolonial.no


Anbefalte innlegg

Noen med erfaringer her ?

 

Virker som en useriøs aktør, som kjører hard markedsføring av "pristester" som de har vunnet.

Når man sjekker disse "pristester" - så er det kjøpt og betalt av de selv ;)

 

Ekstremt høye priser på sine 6000 varer - bortsett fra da de 100 mest solgte - som har prismatch opp mot Rema.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisene er nå en ting. Kan godt være at det er noen kroner dyrere her og der, men jeg får levert varer langt uti Østfold for nesten ingenting, og de levere på en prikk - og til rett tid. 

 

Ville ikke kalt dem useriøse. Om prisene er noe høyere, får man nok mye igjen for enkelheten - bestill på nett, få varene på døra. For mange er det også en betydelig "verdi". 

Lenke til kommentar

Jo - helt klart store kostnader med forretningsmodellen.

 

Dog virker det søkt - med store boards i byene - der man henviser til at de vinner alle pristester.

 

Dette er jo bare helt tullete - ref bakgrunnen for "testene"....

 

"Vi i enhver.no gjennomført fredag 16. juni en pristest av dagligvarer mellom de tre rimeligste butikkene – Rema, Kiwi og Coop Extra – opp mot nettbutikkene Marked.no og Kolonial.no. Oppdraget ble utført på vegne av Kolonial.no.

For at vi skal kunne utføre et slikt oppdrag er følgende kriterier nødt til å foreligge: Enhver.no bestemmer hvilke varer som skal testes, når testen skal utføres og hvor."

Lenke til kommentar

Vi har brukt Kolonial.no lenge, og ikke en eneste gang har vi vært missfornøyd! Kvaliteten på varene (spesielt frukt og grønt) slår de lokale butikkene så det synger etter. Aldri har vi fått dårlige varer. De kommer til avtalt tid, tar med panten tilbake og leverer med et smil om munnen. Helt supert!

 

Det ENESTE jeg kan pirke på er at de ofte er utsolgt for enkelte varer. Stort sett har de alternativer som er like bra, da. 

 

Prisene bryr jeg meg ikke så veldig mye om. Om kokt skinke koster 18,90 eller 19,90 er jeg egentlig ganske så likegyldig til...

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...