Dunestar Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Den t-shirt tingyen din var jo driit feet da, spes og ha på bilen lixom, vises over halve døren... Men, RPM Racing kommer litt "dårlig" frem lixom.. Må lixom være noe som vi kan bruke også bare texten på, viss du forstår? Jeg ble ikke helt fornøyd, men ... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg ble ikke helt fornøyd, men ... Jeg likte ikke fonten. For "standard". Og det burde du som hører hjemme i UFC vite. Hva med en annen font, og en svak stroke eller noe av den oransjen som allerede er til stede? Bare et forslag. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 menneh, har du laget speedometeret selv eller? BTW, hva er UFC? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 BTW, hva er UFC? før eller siden måtte det vel komme; crime.demoted.org Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hehe, "ugly font cops". Nice! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Vi er tre "investegators" her fra forumet and more to come.... > enden > Dunestar > PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 kan /me få joine?? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 kan /me få joine?? alle som sier seg enig i våre enkle retningslinjer. Som stort sett består av at Times New Roman suger! Send PM du. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Den t-shirt tingyen din var jo driit feet da, spes og ha på bilen lixom, vises over halve døren... Men, RPM Racing kommer litt "dårlig" frem lixom.. Må lixom være noe som vi kan bruke også bare texten på, viss du forstår? Jeg ble ikke helt fornøyd, men ... Som PoleCat, var helt standard det der ja, men vet ikke helt med det der speedometeret, du kan prøve og lage en helt ren logo, ikke header men tekst eller noe sånt først da ? Vet ikke helt jeg faktisk, hehe.. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 tjcombo, helt greit det, egentlig ikke så mye som haster.. Polecat, vil ikke prøve du da? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Polecat, vil ikke prøve du da? /me synes lista ble lagt litt høyt med Dunestars forslag, men kan jo alltids prøve, uten å love noe som helst. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Flott at du vil prøve, gjerne mikka,flodhest,designerus osv også! Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tviler på at designerus lager noe til deg, men man kan da alltids håpe Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Hehe, det tviler jeg og på Men man kan leve i drømmene ja Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Noen som har noe forslag? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Ikke for og mase, men har noen noen forslag? Begynner kanskje og haste litt nå, mht design og legge ut siden... polecat, prøv deg da vell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå