SirAnderz Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vet at det florer med sånne innlegg her men jeg prøver; Jeg har laget et design www.explotionchurch.com/design.jpg, men jeg er ikke så flink med logoer, så jeg lurte på om noen her kunne laget en? Den må passe til designet som jeg nevnte over, lett redigerbar dvs at jeg kan skifte teksten på logoen, ikke noe fancy, da den skal trykkes på t-shorter, dekor osv... Til polecat: kunne skrevet dette over pm men det gidder jeg ikke nå, forslaget ditt sist gang var for mye gfx syns jeg, og tror ikke det blir så veldig "bra" på dekor osv da det er litt for mye fancy stuffs på, men du skal self på banner på sida fordi om! Håper at polecat, mikka, dunestar, tjcombo osv prøver seg, nevner bare noen få gode her nå.. mvh Anders Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hva er det som skal stå på logoen, dah? Explotionchurch? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 /me kan ikke huske å ha laget noe forslag en gang, men skal ha det i bakhodet om jeg prøver meg. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kanskje litt info om siden din hadde vært lurt... Vanskelig å lage en logo uten å vite noe... Hva er det for en side, privat/bedrift evt. firmaprofil Navn, fast tekst som skal være med i logoen Sidens innhold Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kanskje litt info om siden din hadde vært lurt... Vanskelig å lage en logo uten å vite noe... Hva er det for en side, privat/bedrift evt. firmaprofil Navn, fast tekst som skal være med i logoen Sidens innhold Du kan jo sjekke selv; www.explotionchurch.com Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du kan jo sjekke selv; www.explotionchurch.com ahhh... Eg klikka på denne linken: ga mæ ikkje nokka... og utfra den... ja.. vanskelig å komme med noe fornuftig Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 glemte og si det, RPM Racing skal det stå.. Skal meget sannsynlig trykkes på bildekorer sant.... Polecat: Du laget den logoen med det speedometeret som ristet lixom... Er på skole nå, skriver litt mer når jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 glemte og si det, RPM Racing skal det stå.. Skal meget sannsynlig trykkes på bildekorer sant.... Polecat: Du laget den logoen med det speedometeret som ristet lixom... Er på skole nå, skriver litt mer når jeg kommer hjem.. Trodde det var for explotionchurch. Sorry kvikks. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Unskyld meg, men det designet på explotionchurch ser utrolig rippa ut! Blame Canada hvis det er feil.. Så det skal stå RPM Racing, og ikke explotionchurch? Har det noe med racing å gjøre? Biler & such? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Så det skal stå RPM Racing, og ikke explotionchurch? Har det noe med racing å gjøre? Biler & such? Kan jo være en midlertidig adresse da? Slik som at jeg har de nye Gitar++ sidene på min del av home.no-serveren? Et øyeblikk og jeg har et forslag klar! Endret 8. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Så det skal stå RPM Racing, og ikke explotionchurch? Har det noe med racing å gjøre? Biler & such? glemte og si det, RPM Racing skal det stå.. Skal meget sannsynlig trykkes på bildekorer sant.... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Nuvell ... > HEADER > TIL T-SHIRTS OG SLIKT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 > TIL T-SHIRTS OG SLIKT /me likte den veldig godt! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Nuvell ... > HEADER > TIL T-SHIRTS OG SLIKT likte veldig godt jeg og Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kjempebra Dunestar! Synes kanskje "rpm racing" kommer litt dårlig fram i det siste forslaget. Og en ting til, hvor har du fått speedometeret fra, laget selv? For hvis du har det fra et annet sted må du vel kanskje tenke på copyright og den slags. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Den t-shirt tingyen din var jo driit feet da, spes og ha på bilen lixom, vises over halve døren... Men, RPM Racing kommer litt "dårlig" frem lixom.. Må lixom være noe som vi kan bruke også bare texten på, viss du forstår? Og på bildet er det et speedometer, siden det er RPM det er jo turtall, heller en turtallsmåler som pila er på max, viss det b lir noe sånt jeg vet ikke helt enda.. Først og fremst kunne jeg tenkt meg noe helt vanlig, bare en kul skrift med litt sånn "eyecandy". Og teksten må være redigerbar til f.eks RPM Anders for og ta et eksempel sant, håper at det kommer flere bidrag også! Må gjerne komme med forslag til design og, vil ha et lite men oversiktlig, har bl.a tenkt til og hive inn news script & litt annet snacks.. Polecat; http://forum.amotor.no/index.php?showtopic=158891&st=40&hl= Kan være at noen har kødda meg deg, men viss ikke så tror jeg at det er du som harl aga det nederste forslaget! Designet på www.explotionchurch.com kan jeg ikke uttale meg om, det er www.hostmyavatar.com/anon så har laget, men jeg har fått mistanke om at han har rippa før, men så ville han lage det gratis mot et program... Men har du en link til en side som ligner så vil jeg veldig gjerne ha ja! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Glemte og si en ting, la inn headeren din inn i "designet" - og det passa jo så sykt fint! Men kanskje skrifta kunne du gjort litt annerledes? Og en ting til, bare fargeendringer blir jeg glad for viss noen gidder og hjelpe meg med, har lyst på noe sølvaktig, men har dere andre ideèr så hiv dem ut! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Polecat; http://forum.amotor.no/index.php?showtopic=158891&st=40&hl= Kan være at noen har kødda meg deg, men viss ikke så tror jeg at det er du som harl aga det nederste forslaget! Nei, det stemmer det. Trodde i begynnelsen at du mente design for explotionchurch, det var derfor jeg stussa litt. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg mottok pm'en din Sir Anderz, dermed bestemt meg for å prøve på en logo. gi meg litt tid... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg mottok pm'en din Sir Anderz, dermed bestemt meg for å prøve på en logo. gi meg litt tid... Hva med å sende en PM tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå