oOF Skrevet 27. august 2017 Rapporter Del Skrevet 27. august 2017 (endret) Liverpool er veldig gode mot lag som man får slike rom fra. Holding var helt forferdelig i dag. Hadde jeg vært Arsenal-supporter hadde jeg vært i harnisk, en av de dårligste kampene jeg har sett dem spille på Anfield i nyere tid. Endret 27. august 2017 av oOF 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. august 2017 Rapporter Del Skrevet 27. august 2017 Se deg selv i speilet Wenger. Ta en titt på det rynketrynet ditt å spør deg selv hva du har å tilføre engelsk toppfotball. 1 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 27. august 2017 Rapporter Del Skrevet 27. august 2017 Wenger er konge! For en startoppstilling! 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. august 2017 Rapporter Del Skrevet 27. august 2017 Arsenal har ikke hatt et skudd på mål. Vil si scoren er ganske fortjent, ja.Dette må være katastrofalt pinlig og kjipt for Arsenal fansen. Ja, og folk lurer fortsatt på hvorfor vi er negative... latterlig! Fortsetter det slik blir det nok fakkeltog snart. Og ikke av den nye typen, av den gamle typen. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 27. august 2017 Rapporter Del Skrevet 27. august 2017 Dere hadde rett idag, Arsenal sugde virkelig, sjeldent det blir så overkjøring i en toppkamp. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. august 2017 Rapporter Del Skrevet 27. august 2017 Lol, sjekket akkurat VGlive, at det står 4-0. Uheldig å gå glipp av denne kampen. Er det virkelig så overlegent som det kan virke? Ah, derfor det ikkje var hakkepost mot lovren kvart 5. min altså ^^ 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. august 2017 Rapporter Del Skrevet 27. august 2017 Syns Lovren klarte seg veldig bra idag. Men igjen, hele laget var bra idag og dette var jo kanskje det dårligste jeg har sett av Arsenal på lange tider. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. august 2017 Rapporter Del Skrevet 27. august 2017 Dette driten kommer helga etter slaget mot Stoke. Blir kvalm.. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 27. august 2017 Rapporter Del Skrevet 27. august 2017 (endret) Til dere Liverpoolfans som er her på tråden, Gratulerer dere fortjener denne seieren. Om Liverpool er gode nok til å kjempe om ligagullet vet jeg ikke, for Arsenal gir tross alt ikke nok motstand til at det er mulig å vurdere dette. Jeg er ikke i tvil om at vi "Goonere" nå er på vei inn i en "ørkenvandring" ala det Pool var i en del sesonger. For oss er det store spørsmålet når eier og styret ser lyset og forstår at det er på tide med utskiftninger i klubbens sportslige ledelse. Jeg er redd at det tar tid før Stan Kroenke og hans nikkedukker i styret forstår alvoret i situasjonen. Endret 27. august 2017 av polljen 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 27. august 2017 Rapporter Del Skrevet 27. august 2017 Greit å vinne mot lag på nedre halvdel av tabellen. Takk til alle for at man klarte å holde ballen borte fra Karius, selv om han 3 ganger prøvde å lage litt spenning. Nå er det bare å glede seg til Arsenal Fan TV! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. august 2017 Rapporter Del Skrevet 27. august 2017 De forstår alvoret når det ikke er business i det lengre Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 27. august 2017 Rapporter Del Skrevet 27. august 2017 Til dere Liverpoolfans som er her på tråden, Gratulerer dere fortjener denne seieren. Om Liverpool er gode nok til å kjempe om ligagullet vet jeg ikke, for Arsenal gir tross alt ikke nok motstand til at det er mulig å vurdere dette. Det er vi nok neppe nei. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. august 2017 Rapporter Del Skrevet 27. august 2017 (endret) Dette var krisegreier fra Arsenal. Holding må være noe av det verste jeg har sett i PL siden Aston Villa rykka ned. Endret 27. august 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. august 2017 Rapporter Del Skrevet 27. august 2017 Holding var fæl rett og slett ja. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 27. august 2017 Rapporter Del Skrevet 27. august 2017 Trodde ikke Holding kunne spille dårligere enn hva han gjorde mot Leicester, så feil tok jeg. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. august 2017 Rapporter Del Skrevet 27. august 2017 Ingen god kamp av Holding men blir feil å single ut han imo. Han blir jo konstant sviktet av OX/Bellerin og hele laget var helt forferdelig i dag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå