abs_bremser Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) har fått de nå! (v-10f) men hvordan er det med innspilling? en kammerat sier 24timer, en annen 48 timer, og hifiklubben 60-100timer. hva er "riktig"? Endret 18. desember 2003 av abs_bremser Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg hadde stolt på Hifi-klubben og lagt til en klype salt. Jo lengre tid du bruker på å spille inn høyttalerne jo bedre, men ingen vits i å overdrive. Jeg ville sagt 60-70 timer... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Innspilling har blitt diskutert til døde her på forumet før... selv mener jeg at høytalerene blir bedre ved bruk og at du kan gjøre det fortere ved såkalt innspilling. Det at du kan skade høytalere ved å bruke de "for mye" i begynnelsen mener jeg er et godt eksempel på GPP... Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) stol p hifi klubben!! Endret 18. desember 2003 av GoBu Lenke til kommentar
abs_bremser Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 k.. men hvor høyt kan jeg spille? kan jeg ha mye bass? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 bare spill normalt med bass osv.. bare ikke driv å riv vegger enda å "teste" høytaleren .. Lenke til kommentar
abs_bremser Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Okay takk takk folkens! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Få tilbakemelding på hvordan høytaleren var ? Lenke til kommentar
abs_bremser Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 tilbake melding skal du få jo, nå har ikke jeg spilt så innmari høyt enda, men jeg syns de var ganske bra... fin bass, spiller klart. men blir det egentlig så mye bedre lyd etter at de er spilt inn? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 tilbake melding skal du få jo, nå har ikke jeg spilt så innmari høyt enda, men jeg syns de var ganske bra... fin bass, spiller klart. men blir det egentlig så mye bedre lyd etter at de er spilt inn? Jeg synes det varierer veldig fra høyttaler til høyttaler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå