fjarle Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Du trenger ikke taue rundt på en diger mobil.<br>Kompakte telefoner for deg som synes mobiler flest er for store Lenke til kommentar
TigerTommy Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Bra at det ennå finnes dette alternativet med kompakte mobiler .. ? ?.. Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Problemet med flere av disse billige Android-mobilene er at de neppe blir å få noe særlig med stor-oppdateringer. Den første utgaven av Galaxy Xcover 3 startet på Android 4.4.4, og kom aldri lenger enn Android 5.1.1, i fjor lanserte Samsung en ny Galaxy Xcover 3 Value Edition som kom med Android 6.0. Tviler at denne vil se Android 7, og ihvertfall ikke Android 8. 1 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 - "Ulempen med en tenkt kompakt supermobil med diger skjerm er imidlertid at det kanskje ikke blir plass til noe veldig stort batteri inni." 4" til 5" er ikke akkurat digert, men det kommer vel an på valget av oppløsning. Og det er en kjent ting at oppløsning kan gå hardt utover batteriet. Men så kommer det jo an på hvor tynn man MÅ HA Mobil-TLF'en. Bare fordi man velger en Mobil-TLF med høy oppløsning så trenger man ikke på død og liv å gå for den mobilen som lider av "Anorexia nervosa". Problemet ligger heller ved det faktum at ved veldig høy oppløsning på en mindre skjerm så blir ting veldig smått. Og det vil bli et større problem for folk flest enn en noe tykkere Mobil-TLF. Lenke til kommentar
G Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Få nå rullet ut Android 8.0 da, kjøper ikke ny mobil før det er forhåndsinnstallert. Lenke til kommentar
Jan Vidar Besteland Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Kompakte telefoner er 4" eller mindre etter min mening, jeg har bestilt denne som er veldig liten, og jeg er veldig spent hvordan denne er? https://www.indiegogo.com/projects/jelly-the-smallest-4g-smartphone-android#/?ref=ogadget%23utm_source%3Dogadgetks Lenke til kommentar
bbios Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 iPhone 7 litt for stor for min del, likte heller SE som kompakt modell Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Jeg vill ikke kalle mobiler som Galaxy Xcover 3, BlackBerry Keyone, og iPhone 7 for kompakte, alle har en bredde på 7cm eller mer. F.eks er Galaxy S8 bare 6,8cm bred. Lenke til kommentar
cc Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Ja takk til en ordentlig god, "kompakt" mobil. Hverken lommene eller hendene mine har vokst senere år, så hvorfor skal fysisk mobilstørrelse øke annenhvert år? Jeg foretrekker å kunne nå alle fire hjørner av skjermen med én hånd uten å måtte flytte telefonens posisjon rundt i hånden... det betyr ikke at jeg ønsker en lavbudsjett tlf med kjipe specs. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Hvem kjøper en mobil med bare 8 Gigabyte? Farmor kanskje som ikke tenker på oppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg