DanielP Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Lurte på om noen kunne fortalt meg hvor jeg finner og hvordan jeg legger inn codecer, Divx Xvid osv. Skulle hatt til Xine, kaffeine, mplayer og noatun. Noen som kan hjelpe meg med dette? Takker DanielP Lenke til kommentar
dvj Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 hvilken distro bruker du? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Takker mozz dvj: Jeg bruker Suse 9.0 DanielP Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 det MarcelSB skrev i SuSE 8.2-guiden burde vel fungere i 9.0 også. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ellers finner du noen codecs her. Den siden er også fin for å finne andre rpm-pakker til SuSE. Lenke til kommentar
maggen Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 På mplayer sin hjemmeside er det utmerkede linker til de forskjellige codecs som brukes til mplayer. Gikk knirkefritt å kompilere disse for meg, synes jeg å huske http://www.mplayerhq.hu/homepage/design6/dload.html Men hvorfor xine, kaffeine og noatun? Mplayer fungerer jo helt perfekt til alt -magnus Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 På mplayer sin hjemmeside er det utmerkede linker til de forskjellige codecs som brukes til mplayer. Gikk knirkefritt å kompilere disse for meg, synes jeg å huske http://www.mplayerhq.hu/homepage/design6/dload.html Men hvorfor xine, kaffeine og noatun? Mplayer fungerer jo helt perfekt til alt -magnus DVD........ Vel, jeg bruker nå bare mplayer jeg også - men er plagsomt at støtten for DVD er mildt sagt elendig. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Haha, finner ikke Mplayer i verken APT eller Yast Noen som kan hjelpe med dette eller? Takker DanielP Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hva er galt med mine linker? Her Men den burde vært både i YaST og apt. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Det var for all del ingenting galt med linken din Anderlin. Takker ekstremt mye. Men det var det fakta at det burde vært på Yast og Apt som irriterer meg, for de er der ikke. Men takker igjen DanielP Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det var for all del ingenting galt med linken din Anderlin. Takker ekstremt mye. Men det var det fakta at det burde vært på Yast og Apt som irriterer meg, for de er der ikke. Men takker igjen DanielP Problemet er at du ikke har en skikkelig sources liste... Om du ikke finner noen bedre så er min gamle suse apt liste her: http://velmont.jubalon.net/sources.list Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå