Torstein Norum Bugge Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Kan spare deg for tusenvis av kroner.GUIDE: Bruktmobilmarkedet Dette er de beste bruktmobilkjøpene du gjør akkurat nå Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Blir ikke det litt feil å bruke originalpris til sammenligning? Det spiller vel ikke noen rolle hva telefonen kostet når den kom, det er jo forskjellen på hva den koster ny nå og bruktprisen... 6 Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 iPhone SE er faktisk fantastisk mye mobil for pengene, til å være Apple. Hvis du kan leve med en ganske liten skjerm vel å merke. 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Flott artikkel, men det burde nevnes at batteriet kan være så som så på eldre mobiler. Det er jo mulig å sjekke antall ladesykluser på en del mobiler, så det skjermbilde av dette kan være lurt 1 Lenke til kommentar
Torstein Norum Bugge Skrevet 27. august 2017 Forfatter Del Skrevet 27. august 2017 Flott artikkel, men det burde nevnes at batteriet kan være så som så på eldre mobiler. Det er jo mulig å sjekke antall ladesykluser på en del mobiler, så det skjermbilde av dette kan være lurt Hei! Dette har vi gått gjennom i en annen artikkel i serien, som ble publisert i går. Se linken øverst i saken :-) — Torstein 2 Lenke til kommentar
Topper Harley Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 De fleste bruktmobilene ser helt jævlige ut, folk tar ikke vare på tingene sine og er etter min mening ikke verd en dritt. Det finnes jo selvfølgelig unntak. 1 Lenke til kommentar
datamanden Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Kjøpe brukt? Nei takk.. Får ikke respekt i skolegården uten årets toppmodell Lenke til kommentar
Jack Flores Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 De fleste bruktmobilene ser helt jævlige ut, folk tar ikke vare på tingene sine og er etter min mening ikke verd en dritt. Det finnes jo selvfølgelig unntak. Sant. Og jeg kan tenke meg en gruppe/merke speielt. Jeg for min del føler trang til å ha deksel og skjermbeskyttelse.Senere er det lettere å selge telefonen og få den prisen jeg vil ha. Lenke til kommentar
fr33_kill Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Super artikkel, jeg lurer på om dere kan lage en slik på tablets også? Lenke til kommentar
ken1337 Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Jeg vil personlig anbefale LG g5, da den er utrolig enkel og vedlikeholde til en billig penge det er ikke bare bunnen som er modulær. Lenke til kommentar
Steinar Jakobsen Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Hvorfor ikke kjøpe en ny telefon til under 2000 kroner? Xiaomi Redmi Pro kan anskaffes til omkring 1700 kr. Se mer her: http://stjakobs.blogspot.no/2017/02/hvor-mye-skal-du-bl-om-du-vil-investere.html Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Tror du skal ha problemer med å så samsung s7 til den prisen uten at noe er skrapt opp for å si det sånn. Ice.no selger den derimot ny for 3400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg