The_man Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Eg har sittet og prøvd litt tutorials til C#, men det er en feilmld som hele tida dukker opp: error CS1009: Unrecognized escape sequence Denne mld kom blant annet opp når eg skreiv dette progget: using System; class chars { public static void Main() { int chr; char ch; Console.WriteLine ("\ nNummer Verdi\ n "); for( ctr = 60 ; ctr <= 95; ctr = ctr + 1) { ch = (char) ctr; Console.WriteLine( "{ 0} we { 1} ", ctr, ch); } } } feilen oppstod der det er rødt.. noen som ser hva som er feil her? Lenke til kommentar
sonic boy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 prøv å fjern mellomrommet mellom \ og n slik at det står \n har ikke vs.net på denne maskinen, så jeg får ikke testa. (istedenfor å skrive ctr = ctr +1, kan du skrive ctr++, litt penere bare) Lenke til kommentar
The_man Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Ok takk forresten er det noen her som har noen sites der det er my info om CSharp? Lenke til kommentar
daysleper Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 En ting bare; Åssen visste du at feilen var der (på kolonne X, altså på hvilken posisjon i linjen feilen oppstod; "der det er rødt") hvis du ikke allerede visste hva feilen var? Lenke til kommentar
jewel Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ok takkforresten er det noen her som har noen sites der det er my info om CSharp? sjekk her: http://www.programmersheaven.com/zone30/index.htm Lenke til kommentar
TBirk Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hei. Ser ut som om du initierer int chr; skal være int crt; Det er ikke alltid at feilmeldingene viser til riktig linje; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå