TrulsHE Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Skal ha dette skjermkortet. Er denne heatpipen bra nok, eller må jeg ha denne? Vet at det er liten prisforskjell, men saken er den at jeg fra før har den "gullfarga" versjonen på mitt GF4ti4200. Og det hadde jo vært fint å spare 350kr hvis jeg bare kan flytte over den heatpipen jeg har. Er den gamle rett og slett for dårlig for det nye skjermkortet? Står jo bare opp til radeon 8500... Er den nye gråfarga versjonen så mye bedre? Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Virkelig ingen som vet? Er den gamle heatpipen så mye dårligere at den ikke vil klare å kjøle ned 9600 Pro? Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tror det skal gå bra jeg Radeon 9600 er jo bygd på 0.13 micron teknologi som skal gjøre det mindre varmeutviklende en den gammle 0,18 micron teknologien og så vist jeg vet er ti 4200 bygd på 0.18 som gjør det mer varmt. Men jeg kan ikke si sikker om det går men jeg regner med at det går iallefall om du har noen kabinettvifter Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det skader ikke å prøve å montere den i hvert fall, bare du monterer den riktig. Når den er montert så kjører du 3D Mark eller no sånt, og prøver og ta på ribba, hvis den er så varm at du svir deg på den, så er den for varm. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 9600 pro gir ikke akkurat fra seg så veldig mye varme så det går nok bra ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå