Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ubehag i høyre bryst, hva kan det være? Hjerte?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg drev å lekeslåss istad, og når jeg satt meg ned så kjente jeg litt ubehag. Ikke vondt eller slik. Jeg kan kjenne det bare når jeg tar ut magen, og det er lokalisert til høyre brystet der. Gjør litt vondt når jeg drar rundt området og

Har vel ikke noe med hjertet å gjøre pga det er på høyre?

Anonymous poster hash: a91bb...44f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjertefeil kan gi smerter helt andre plasser enn i brystet. Bakreveggsinfarkt f.eks, gir oftest ryggsmerter fremfor brystsmerter. Tungpusthet er et annet plagsomt symptom som kan tyde på hjertefeil som ikke gir smerter.  

Når det gjelder TS (hvem denne anonyme personen nå kan være???), sitt spørsmål, vil jeg si at Uderzo har rett som vanlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hjertefeil kan gi smerter helt andre plasser enn i brystet. Bakreveggsinfarkt f.eks, gir oftest ryggsmerter fremfor brystsmerter. Tungpusthet er et annet plagsomt symptom som kan tyde på hjertefeil som ikke gir smerter.

Når det gjelder TS (hvem denne anonyme personen nå kan være???), sitt spørsmål, vil jeg si at Uderzo har rett som vanlig.

Joda. Men å ha vondt i høyre og når jeg trykker på høyre bryst så kjennes det litt ømt/vondt ut. Er vel ikke noe med hjerte?

Anonymous poster hash: 7c9ba...a17

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...