AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Jeg drev å lekeslåss istad, og når jeg satt meg ned så kjente jeg litt ubehag. Ikke vondt eller slik. Jeg kan kjenne det bare når jeg tar ut magen, og det er lokalisert til høyre brystet der. Gjør litt vondt når jeg drar rundt området og Har vel ikke noe med hjertet å gjøre pga det er på høyre? Anonymous poster hash: a91bb...44f Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Høres alvorlig ut. Dra på legevakta i tilfelle rottefelle. 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Høres ut som det er noe muskulært. Mulig du har strukket en muskel eller noe. Ingen grunn til å tro at det har noe med hjertet nei. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2017 Forfatter Del Skrevet 26. august 2017 Høres ut som det er noe muskulært. Mulig du har strukket en muskel eller noe. Ingen grunn til å tro at det har noe med hjertet nei. Takk!! Er det sånn at hjerteproblemer er på høyre/midten? Er vel aldri på høyre iom at hjertet er lokalisert en annen plass? Anonymous poster hash: a91bb...44f Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Hjertet er plassert i venstre bryst, ingen fare der. Hvis det bekymrer deg veldig, ring lekevakta; de vil stille deg bedre kontrollspørsmål enn de fleste her på forumet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Hjertet er plassert i venstre bryst, ingen fare der. Hvis det bekymrer deg veldig, ring lekevakta; de vil stille deg bedre kontrollspørsmål enn de fleste her på forumet. Det er feil Hjertet ligger midt imellom Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Hjertet er plassert i venstre bryst, ingen fare der. Hvis det bekymrer deg veldig, ring lekevakta; de vil stille deg bedre kontrollspørsmål enn de fleste her på forumet. Det er feil Hjertet ligger midt imellom Pedant. Korreksjon: Venstreside midtstilt. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Hjertefeil kan gi smerter helt andre plasser enn i brystet. Bakreveggsinfarkt f.eks, gir oftest ryggsmerter fremfor brystsmerter. Tungpusthet er et annet plagsomt symptom som kan tyde på hjertefeil som ikke gir smerter. Når det gjelder TS (hvem denne anonyme personen nå kan være???), sitt spørsmål, vil jeg si at Uderzo har rett som vanlig. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2017 Forfatter Del Skrevet 27. august 2017 Hjertefeil kan gi smerter helt andre plasser enn i brystet. Bakreveggsinfarkt f.eks, gir oftest ryggsmerter fremfor brystsmerter. Tungpusthet er et annet plagsomt symptom som kan tyde på hjertefeil som ikke gir smerter. Når det gjelder TS (hvem denne anonyme personen nå kan være???), sitt spørsmål, vil jeg si at Uderzo har rett som vanlig. Joda. Men å ha vondt i høyre og når jeg trykker på høyre bryst så kjennes det litt ømt/vondt ut. Er vel ikke noe med hjerte? Anonymous poster hash: 7c9ba...a17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå