Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Finne os via usb disk eldre lenovo win 10

Anbefalte innlegg

Oppgraderer en Lenovo Amd A6

med crucial mx300 og 6gb single ram...

Tenkte å boote med en windows 10 usb...

Prøvte å gjøre det med gammel windows i, men fant aldri fram...
Har flashet til siste bios.. Men hvis jeg finner på problemer bør jeg jobbe mer i bios eller

finne en windows 7 usb og deretter oppgradere fra win  7 til win 10...

Lurte på om det ikke var støtte for drivere og slikt i en win 10 system alene at en bør kjøre 7 deretter 10?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålet var  uklart, ja...

Viste ikke selv før jeg fant  ut av d.

Måtte etter litt troubleshooting, deaktivere Uefi til Legacy 2 plasser i bios for å kunne boote med 2004 model Lenovo Flex 2 14d...

Dog så har  windows 10 stått å installert i 1,5 time uten noe nytt har skjedd.

Jeg har fått til å velge språk og slikt, så har den stått med windows icon i 1,5 time etter...  Maskin står på hos en så for fortsette på d i morgen..

Kompatibel med crucial mx300 og crucial minne og ny bios flash. så er det bare å få på plass windows i morgen satser jeg på. Takk for innspill. Kun 1 stk so-dimm var det plass til i lenovoen. Tonn med skruing for å komme til.

Ser det står noe om:

" You want to make sure you aren't use IDE [AHCI should be set for any type of SSD]. Expanding Windows files is based off the media type you using to install the OS to machine. I used a DVD i downloaded of the .iso and tried both USB external and CD-ROM drive. Both stalled @ 88% forever. I then loaded a new .iso from msft.digitalriver download onto a 4GB USB Thumb Drive, and BAM!!

The "Expanding Windows Files" continued past the 88 percent mark and finished the install completely.

SOLUTION: Try another media type as this was my issue. DVD = FAIL USB FLASH DRIVE = SUCCESS!"

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...