dudley.no Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 har en nec 1300a som plutselig ikke vil spille av plater.Spilleren vises normalt i min datamaskin og i enhetsbehandling.Den registrerer ikke at jeg putter i cd/dvd plater av noe slag. Prøvde å slette den for så å legge den inn på nytt uten at det hjalp...... HJELP.......... Lenke til kommentar
spez Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 har en nec 1300a som plutselig ikke vil spille av plater.Spilleren visesnormalt i min datamaskin og i enhetsbehandling.Den registrerer ikke at jeg putter i cd/dvd plater av noe slag. Prøvde å slette den for så å legge den inn på nytt uten at det hjalp...... HJELP.......... slå av maskinen helt. start opp maskinen. mens den starter opp, helst før Windows laster inn, setter du inn en original CD plate. hjelper det? hvis ikke har jeg faktisk opplevd at det har hjulpet å endre stasjonsbokstav på CD stasjonen..reboote. så endre tilbake. go windows.. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 å starte pc med orginal plate i har jeg faktisk prøvd.Tror ikke det andre forslaget hjelper heller men kan jo prøve........Hvordan endres stasjons bokstav i Xp da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå