KBG Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Forslag til godt betalte jobber uten matematikk...? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Det er få til ingen godt betalte jobber der du slipper matematikk. Lenke til kommentar
Isaezairo-a Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Vekter er en bra jobb jeg har 200 kr i timen men jeg har fagbrev så det teller en del. jeg mener at nybegynner lønn starter på 180+ krever vekterkurs trinn 1. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Snakker vi om lønn over gjennomsnittet? Det er ingen lette måter å tjene penger på, så om du ikke velger et felt med høye krav på ekspertise så må du stort sett gjøre kompromisser med ufleksibel arbeidstid eller helserisiko. Driter du i disse to så er fisker og tunnelarbeider to gode forslag på godt betalte jobber. 1 Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Prostituert 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Prostituert Bare om du ikke bryr deg om forskjellen på 1 og 2. 5 Lenke til kommentar
MKap Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Rettsvitskap er vel kjend som den "prestisjeutdanninga" som ikkje krev noko matematikk. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 (endret) Forslag til godt betalte jobber uten matematikk...? Fasiten er INGEN desto mindre du tar mer ugunstige, lav status jobber f.eks. tunnelarbeider. Endret 25. august 2017 av Fast Jobb 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Prostituerte bruker matte de også. Telle penger og peniser er en del av jobben. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Forslag til godt betalte jobber uten matematikk...? Fasiten er INGEN desto mindre du tar mer ugunstige, lav status jobber f.eks. tunnelarbeider. Vil ikke kalle tunnelarbeider lavstatus. Det er høyrisiko arbeid, og derav svært godt betalt. Estimert lønn er ca. 700k, men det er ikke uhørt å tjene rundt en million. 3 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Hva er godt betalt for deg? Jeg jobber offshore og har nærmere 600k i året med kun VGS, kommer lett opp i 700k om jeg gidder å jobbe ekstra. Den mest avanserte matematikken jeg har er gangetabellen. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Har du andre kriterier enn god betaling og ingen matte? Å tjene godt er ikkje noke problem, det er berre å ta seg ein jobb som sliter på deg fysisk eller psykisk, har ubekvem arbeidstid, er farlig og som tillet deg å jobbe mykje. Og som på veldig mange områder så må du pårekne at du må jobbe deg oppover i gradene før du får ei stilling som du kan slå deg til ro i. Det skal ikkje meir til enn å jobbe fast 100% stilling som nattevakt på bensinstasjon, pleiehjem, eller liknande før ubekvemstillegga utgjer så mykje at du har langt betre betalt enn dei fleste andre rundt deg. Ulempen er sjølvsagt at du får ei døgnrytme som gjer at det er vanskelig å opprettholde eit sosialt liv. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Noe du har interesse for, da ender en somregel opp med en god lønn pga innsats. Man kan tjene greit i de aller fleste yrker i Norge. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Forslag til godt betalte jobber uten matematikk...? Fasiten er INGEN desto mindre du tar mer ugunstige, lav status jobber f.eks. tunnelarbeider. Vil ikke kalle tunnelarbeider lavstatus. Det er høyrisiko arbeid, og derav svært godt betalt. Estimert lønn er ca. 700k, men det er ikke uhørt å tjene rundt en million. Helt enig. Jeg har inntrykk av arbeid i tunnell, og en del på anlegg er godt betalt. Jeg har masse bekjente som jobber "på anlegg", altså med veibygging og lignende, og jeg har fått inntrykk av at de tjener ganske bra. Lenke til kommentar
PeppaGris Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Forslag til godt betalte jobber uten matematikk...? Fasiten er INGEN desto mindre du tar mer ugunstige, lav status jobber f.eks. tunnelarbeider. Vil ikke kalle tunnelarbeider lavstatus. Det er høyrisiko arbeid, og derav svært godt betalt. Estimert lønn er ca. 700k, men det er ikke uhørt å tjene rundt en million. I tillegg må du belage deg på å jobbe ved ugunstige tider Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Truckfører er vel godt betalt, riktig er fremtiden usikker da nok om noen år så går nok ting automatisk uten fører. Men timelønnen ligger vel rundt 190-200 kr Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Truckfører er vel godt betalt, riktig er fremtiden usikker da nok om noen år så går nok ting automatisk uten fører. Men timelønnen ligger vel rundt 190-200 kr Mener du at 190-200 kr per time er godt betalt? 3 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 President i USA Hadde du sjekket lønna til Presidenten i USA, da hadde du blitt overrasket...for den er rimelig lav. Faktisk så tjente ei av nyhetsoppleserene på en av de største TV kanalene i USA 60 ganger så mye som Obama. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Luksusprostituerte kan tjene over 100000 i måneden, og sist jeg sjekket så trenger man ikke være Mensa medlem i en sånn jobb.Det sagt så er det en jobb for spesielt interesserte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå