Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere menn som barberer dere nedentil, hvordan gjør dere det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man bruker et slik munnstykke eller hva det heter så man ikke fjerner alt, akkurat som på hodet eller skjegget.

Trimmingens dager er over for min del da jeg fant ut at damene liker å kose med busken min. De er også veldig imponert når treet reiser seg fra den overgrodde busken :)

Lenke til kommentar

Enkleste er å bare trimme så det ikke ser ut som en krattskog der nede

Foretrekker kort hår på hele kroppen, ala ukeskjegg

Skal en ha bort alt håret så er det mye tryggere med barberhøvel enn trimmer (fra erfaring)

Går fint an å bruke hårfjerningskrem også, men det vil nok svi en del første gangen

Lenke til kommentar

For all del, ikke bruk vanlig hårklipper maskin. Huden på pikken eller rundt pikken er vanligvis så mykt at du kan ende opp med å kutte deg bittelitt vis du er for hardhendt med klipperen. 

Bruk heller hårklipper til "grovklypping" før du går over til høvel å tar siste rest. Evt kan du bruke saks til å ta grovklippingen

Lenke til kommentar

Brukte trimmer før, men tok sånn tid og blei ofte et kutt av og til i tillegg til at man ikkje får det so kort.

Har i det siste bjynt med hårfjerningskrem som funkar kjempebra.

https://www.gents.no/nads-for-men-hair-removal-cream-tube

Første gongen eg brukte den, blei det ganske sårt og raudt på ballane so anbefalar å bruke rfsu intim cooling balm e.l.

Brukte denne andre gongen og påførte den 2 gongar å merka knapt noko til svia då.

Kremen luktar litt stramt men ikkje so gale som mangen seier, brukar den i dusjen å skrubbar av med ein klut, so lenge man får dekka dei områdene man skal ha vekk tilstrekkelig, funkar denne fint.

Kjem absolutt til å fortsette denne kremen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...