Gå til innhold

Office 365 (Mac)

fotonisse

Anbefalte innlegg

Min datter har en Mac som hun kun har Pages på, men til noe skolearbeid så ble hun anbefalt å benytte Office 365 i stedet.

Så ser jeg litt på denne her fra Elkjøp (for vi har flere Mac'er som kan benytte de andre lisensene her),

https://www.elkjop.no/product/data/programvare-og-antivirus/X880618872468/microsoft-office-365-home

Og da står i det i spesifikasjonene,

post-360398-0-16772300-1503680094_thumb.png

at dette er en lisens/abonnement som varer i et år.

Vil det da si at vi kjøpe ny lisens om 1 år, og at Word programmet ikke vil fungere etter 1 år?

Eller vil det fungere, men en vil ikke få oppdateringer og/eller kan ikke lengre lagre/dele ting gjennom One Note?

Data er ikke det jeg har mest peiling på, så da spør jeg litt før jeg evt. går til innkjøp av dette.

Endret av fotonisse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et abonnement som, etter hva jeg skjønner, slutter å fungere etter ett år. 

Det var det jeg fryktet også, så da får vi nok se etter en annen versjon som vi kjøper helt og holdent.

Skal undersøke litt mer i butikken også.

Å abonnere på et program frister meg egentlig ikke..........

Lenke til kommentar

Det er et abonnement som, etter hva jeg skjønner, slutter å fungere etter ett år. 

Det var det jeg fryktet også, så da får vi nok se etter en annen versjon som vi kjøper helt og holdent.

Skal undersøke litt mer i butikken også.

Å abonnere på et program frister meg egentlig ikke..........

Jeg har Office 365, samme pakke. Den er for et år ja, men det er ikke noe problem å fornye den etter et år hvis man vil fortsatt ha den pakken.
"Hvis du kjøpte et abonnement med automatisk fornyelse, vil abonnementet starte så fort kjøpet er fullført. Du kan kjøpe et abonnement med automatisk fornyelse fra Office365.com, MicrosoftStore.com, iTunes® og enkelte andre forhandlere. Hvis du kjøpte et forhåndsbetalt abonnement, vil abonnementet starte så fort du aktiverer abonnementet og kommer til Min konto-siden. Du kan kjøpe et forhåndsbetalt abonnement fra en leverandør eller forhandler, eller fra en representant for Microsoft Kundestøtte."

Kjøper du Office uten abonnement, får du ikke automatick oppdatering av nye Office versjoner, du må kjøpe dem på nytt igjen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...